حداکثر تعرفه نامحدود برای کمتر از 30 یورو – ماهانه قابل لغو است

اگر می خواهید یک تعرفه نامحدود واقعی دریافت کنید، باید خوب یا بد را در جیب خود بگردید. o2 تعرفه های ارزان تری ارائه می دهد، اما سرعت آن به شدت محدود می شود. این مورد در مورد پیشنهاد فعلی فری نت صادق نیست. شما می توانید بدون محدودیت در شبکه LTE از o2 هر چقدر که بخواهید دانلود کنید و همچنین از سرعت کامل استفاده کنید – فعلا فقط 29.99 یورو در ماه (مشاهده پیشنهاد در Freenet). تعرفه حتی می تواند به صورت ماهانه لغو شود. اما مراقب باشید: این پیشنهاد فقط تا زمان اعتبار دارد 12 سپتامبر 2022.

جزئیات تعرفه در یک نگاه:

  • ارائه دهنده: Freenet (موبیلکام-دبیتل سابق)
  • شبکه: o2
  • همه نت و اس ام اس نرخ ثابت
  • LTE نامحدود-حجم داده (حداکثر 225 مگابایت بر ثانیه)
  • رومینگ اتحادیه اروپا گنجانده شده است
  • قابل لغو ماهانه
  • هزینه پایه در ماه: 29.99 یورو
  • هزینه ارائه: 9.99 یورو
در ویدیو ما به شما خواهیم گفت که تعرفه واقعا خوب چیست:

این معامله تعرفه برای چه کسانی ارزش دارد؟

در نهایت برای همه کسانی که نمی خواهند نگران حجم داده باشند. البته 30 یورو برای قرارداد تلفن همراه پول زیادی است، اما پیشنهاد زیادی هم دریافت می کنید. تعرفه های واقعا نامحدود متأسفانه در آلمان بسیار گران هستند، بنابراین می توانید آنها را در اینجا پیدا کنید یک معامله واقعی بدست آورید می توان. از آنجایی که این یک تعرفه قابل پایان ماهانه است، شما هیچ ریسکی نمی کنید. تنها نقطه ضعف: 5G گنجانده نشده است، این یک تعرفه LTE خالص است.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

هزینه اتصال یکباره 9.99 یورو است. رومینگ اتحادیه اروپا گنجانده شده است، اما البته هیچ داده ای به صورت خودکار وجود ندارد زیرا محدودیت داده وجود ندارد. علاوه بر حجم نامحدود داده LTE با حداکثر 225 مگابیت بر ثانیه، نرخ ثابت Allnet و SMS نیز در آن گنجانده شده است. پس ماهی یکبار 30 یورو می پردازید و نیازی نیست خود را با این تعرفه به جایی محدود کنید.

پیشنهاد را از دست دادید؟ در اینجا حتی معاملات ماهانه تعرفه قابل لغو بیشتر وجود دارد:

اگر نمی‌خواهید در مورد تعرفه‌های تلفن همراه مصالحه کنید، باید بدانید Freenet در حال حاضر چه چیزی را ارائه می‌کند. تعرفه ماهانه قابل لغو “o2 Free Unlimited Max” بدون محدودیت داده فقط 29.99 یورو در ماه فقط تا 12 سپتامبر موجود است. جزئیات کمپین را فاش می کنیم.

تعرفه نامحدود با 225 مگابیت بر ثانیه فقط 29.99 یورو در ماه