حالا نگاهی گذرا به تمام قسمت ها بیندازید

مشترکین آمازون پرایم باید دوباره عجله کنند، زیرا یک سری فیلم محبوب دوباره از نرخ ثابت پخش خارج می شود. اگر می خواهید دوباره آنها را بدون هزینه اضافی ببینید یا هنوز آنها را نمی شناسید، هنوز چند روز فرصت دارید.

اخیراً در مورد “اخراج” سریال معروف ایندیانا جونز در Amazon Prime Video صحبت کردیم. اکنون این فیلم به یک زوج مشهور سینمایی که واقعاً اصطلاح فیلم‌های دوستان را ابداع کردند – ریگز و مورتاگ در سری سلاح مرگبار.

به خصوص دو قسمت اول واقعاً خوب بودند، قسمت های 3 و 4 سپس به میزان قابل توجهی کمی کند شدند، اما هنوز هم خوب هستند مناسب برای یک سرگرمی شبانه:

به هر حال، بین سال‌های 2016 تا 2019 یک سریال تلویزیونی با همین نام راه‌اندازی مجدد شده بود، فقط هیچ نشانی از مل گیبسون و دنی گلاور وجود ندارد. جو پشی فوق العاده را هم پیدا نخواهید کرد. هر چند به خودی خود سریال واقعا بد نیست این فقط نماد اصلی نیست – فقط یکی از اینها وجود دارد. اینجوری خوبه



منبع سلاح مرگبار 1: دو حرفه ای سرسخت – تریلر

36 سال پیش اینگونه شروع شد:

اگر می خواهید شرکای نابرابر نیروی پلیس لس آنجلس را دوباره یا اصلاً در حال عمل ببینید، بهتر است عجله کنید و با Amazon Prime Video هماهنگ شوید. راستش را بخواهید، هیچ کس برای این کار خیلی پیر نیست، آیا آنها، مورتاگ؟

سری بدون مقایسه با نسخه اصلی

هر چهار قسمت وجود دارد اکنون در “لیست بازدید” آمازون و اکنون می توانید آن را در بخش “در کمتر از 30 روز در Prime گنجانده نمی شود” پیدا کنید. Ergo: هر چهار فیلم حداکثر تا اوایل ماه مه اکران خواهند شد و پس از آن فقط با هزینه اضافی و نه به عنوان بخشی از نرخ ثابت، می توان آنها را تماشا کرد.

همچنین اینها مجموعه فیلم های کالت در دهه 1980 آغاز شد و مل گیبسون و دنی گلاور را واقعاً مشهور کرد. اکشن سخت، سخنان جالب و انفجارهای زیاد – این چیزی است که سینمای اکشن باید شبیه باشد.

آمازون «سلاح مرگبار» را از دست داد: ریگز و مورتا باید بروند