زلایا قبلاً دلیل این کار را پیدا کرده است. تسلا او به گونه ای طراحی شده است که سیستم تهویه مطبوع تراکم را از بین می برد از طریق یک شلنگ به باتری. پس از زنگ زدن پوشش باتری، آب به مرور زمان در باتری جمع میشود. این نقص توسط وزارت حمل و نقل کانادا نیز به وی تأیید شده است. او همچنین برای ادعای خود از جیسون هیوز، صاحب کارگاه، معروف به “هکر تسلا” پشتیبانی دریافت کرد. این یک مورد مجزا نخواهد بود.
تسلا چیزی بیش از خودروهای الکتریکی تولید می کند:
باتری زنگ زده “پایان سفر تسلا”
یک مالک کانادایی تسلا فقط مدل قدیمیتر خود را به عنوان “انباشته آشغال” توصیف میکند. باتری ماشین برقی زنگ زده بود، او سازنده را به اشتباهات جدی طراحی متهم می کند. او نمی خواهد هزینه تعمیرات گران قیمت را بپردازد – به خصوص که تسلا حتی نمی تواند باز شود.
تسلا مدل S: باتری شروع به زنگ زدن می کند
مالک تسلا، ماریو زلایا، ماشین الکتریکی خود را در سال 2013 خرید. با گذشت زمان، او بارها در آزمون طولانی مدت خود با مشکلاتی مواجه شد. اکنون او سازنده را متهم می کند که این مورد در مورد مدل قدیمی S است نقص های جدی طراحی آمد. باتری موجود در “تپه قراضه” او نیز اکنون شروع به زنگ زدن کرده است.
زلایا می خواهد در آینده باشد دوباره تسلا را انتخاب نکنید. او به «پایان سفر تسلا» رسیده بود. او همچنین به سایر علاقهمندان توصیه میکند که دست خود را از تسلاس دور نگه دارند.