از آنجایی که باتری زنگ زده دیگر قابل شارژ نبود، مالک به طور موقت قادر به سوار شدن به خودرو نبود. درها قفل ماندند، قدرت از بین رفته است (منبع: Mario Zelaya در TikTok). اما اکنون مشکل حل شده است.
مالک ناامید تسلا ترجیح می دهد بدون تعمیر گران قیمت این کار را انجام دهد. بر اساس برآورد تسلا، یک باتری جایگزین چیزی را تبدیل می کند بیش از 21000 یورو هزینه ها درخواست او برای تعویض رایگان باتری در ابتدا تایید شد، اما او می گوید که بعدا لغو شد.
مالک تسلا، ماریو زلایا، ماشین الکتریکی خود را در سال 2013 خرید. با گذشت زمان، او بارها در آزمون طولانی مدت خود با مشکلاتی مواجه شد. اکنون او سازنده را متهم می کند که این مورد در مورد مدل قدیمی S است نقص های جدی طراحی آمد. باتری موجود در “تپه قراضه” او نیز اکنون شروع به زنگ زدن کرده است.
زلایا قبلاً دلیل این کار را پیدا کرده است. تسلا او به گونه ای طراحی شده است که سیستم تهویه مطبوع تراکم را از بین می برد از طریق یک شلنگ به باتری. پس از زنگ زدن پوشش باتری، آب به مرور زمان در باتری جمع میشود. این نقص توسط وزارت حمل و نقل کانادا نیز به وی تأیید شده است. او همچنین برای ادعای خود از جیسون هیوز، صاحب کارگاه، معروف به “هکر تسلا” پشتیبانی دریافت کرد. این یک مورد مجزا نخواهد بود.
زلایا می خواهد در آینده باشد دوباره تسلا را انتخاب نکنید. او به «پایان سفر تسلا» رسیده بود. او همچنین به سایر علاقهمندان توصیه میکند که دست خود را از تسلاس دور نگه دارند.