جیجی داگوستینو امروز چه می کند؟ (“بلا بلا بلا”)



آ بن، بود بن بن، بود بن بن“- اشعار ترانه الکتریکی 1999 “Bla Bla Bla” چیزی شبیه به آن را می خواند. این عنوان برگرفته از Gigi D’Agostino است که توانست با «معما، La passion» و «L’amour toujours» که هنوز هم در مهمانی های خوب شنیده می شود، موفقیت های جهانی را جشن بگیرد. جیجی داگوستینو چه شد و امروز چه می کند؟

کلیپ های ویدیویی برای آهنگ های “Bla bla bla” و “The Riddle” با چهره های ترسیم شده بسیار شناخته شده هستند. پس از موفقیت های بزرگ او در حدود سال 2000، همه چیز در اطراف جیجی داگوستینو در سال 2023 بسیار آرام شده است.

Bla Bla Bla & The Riddle: Gigi D’Agostino چه شد؟

Gigi D’Agostino که اصالتاً ایتالیایی است، یکی از مهم ترین و موفق ترین هنرمندان ژانر رقص ایتالو به حساب می آید. او همچنین برخی از موفقیت های خارج از خانه را جشن گرفت. او موفق ترین دوران خود را در آغاز هزاره سپری کرد، زمانی که با آهنگ هایی که قبلاً ذکر شد به نمودارهای آلمان و اتریش یورش برد و جوایز طلای متعددی را به دست آورد.

انتشارات پس از موفقیت سال 2001 “L’amour toujours” دیگر نمی توانست بر روی آهنگ های قدیمی ساخته شود، قبل از اینکه او حتی در سال 2018 برای اولین بار با آهنگ “In My Mind” به رتبه 1 در جدول تک آهنگ های آلمان رسید. با این حال، این انتشار مجدد آهنگی بود که قبلا منتشر شده بود که در آن سازنده موسیقی Dynoro بدون اجازه از ملودی “L’Amour toujours” استفاده کرد (منبع: Neue Westfälische). آهنگ دیگری از D’Agostino در سال 2020 با “Hollywood” منتشر شد. اما در سال 2023 همه چیز آرام خواهد بود برای تبدیل شدن به تهیه کننده موسیقی که پیشینه غم انگیزی دارد.

چیزهای بی اهمیت: متن آهنگ “Bla Bla Bla” بر اساس گزیده ای از آهنگ 1975 “Why Did You It?

معما، از سوی دیگر، در ابتدا در سال 1984 منتشر شد و توسط Gigi D’Agostino به یک نسخه رقص اقتباس شد.

جیجی داگوستینو در سال 2023 چگونه است؟

این هنرمند ایتالیایی پس از اینکه برای مدت طولانی هیچ چیز مهمی از جیجی داگوستینو نشنید، در دسامبر 2021 از طریق رسانه های اجتماعی به طرفداران خود روی آورد. در آنجا در روز تولد 54 سالگی خود خبر غم انگیزی را منتشر کرد که او از یک بیماری جدی رنج می برد (منبع: Gigi D’Agostino در فیس بوک). هر چند اشاره ای نکرد در مورد چه بیماری این دقیقاً همان چیزی است که هست، اما پیام او به شدت آسیب دیده بود: “این یک دردی دائمی است که به من آرامش نمی دهد. رنج مرا می خورد».

ماه بعد، او تصویری را منتشر کرد که نشان می داد از واکر استفاده می کند. او در عین حال از طرفدارانش به خاطر پیام های زیادی که از طریق کانال های اجتماعی به او قدرت می بخشید تشکر کرد. از آن زمان جیجی داگوستینو از انظار عمومی کناره گیری کرده است.

فقط در نوامبر 2022 به روز رسانی دیگری از لوئیجی سلستینو دی آگوستینو، همانطور که واقعاً به او گفته می شود، وجود داشت. بنابراین او در پاییز بدون اظهار نظر، اما با لبخند در اینستاگرام خود را نشان داد.

ما همچنین به شما می گوییم که چه اتفاقی برای بدلکار سرگرم کننده سابق بام مارگرا و گروه Bloodhound (“Along Come Mary”) افتاد.

GIGA توصیه می کند

سایر توصیه های رویداد

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع