جستجو برای Xbox hit: Game Pass شوتر DLC ترسناک دریافت می کند


هنگامی که در دسامبر 2022 منتشر شد، تیرانداز علمی تخیلی عجیب High on Life چندین رکورد Game Pass را شکست. اکنون ناشر یک DLC برای موفقیت Xbox اعلام کرده است که با استعدادی ترسناک شگفت‌زده می‌کند.

Xbox Series X

High on Life مانند یک طوفان در دسامبر 2022 جامعه Xbox Game Pass را درنوردید. تیرانداز کمدی از سازندگان ریک و مورتی است نه تنها موفق ترین راه اندازی Game Pass در سال 2022 را داشت، اما همچنین می تواند به عنوان موفق ترین انتشار Game Pass یک بازی تک نفره تا کنون افتخار کند. حالا این بازی علمی تخیلی یک DLC دریافت می کند که این بار با استعدادهای ترسناک زیادی طرفداران را شگفت زده می کند.

High on Life: Game Pass Shooter دریافت DLC ترسناک

در تیرانداز عجیب و غریب High on Life، شما با سلاح های مختلف صحبت می کنید که با انواع شخصیت های عجیب و غریب همراه است. این به نظر می رسد DLC High on Knife از این الگو پیروی می کند – اما این تیزر دنیایی را نشان می دهد که بسیار بیشتر بر پایه عناصر ترسناک مانند مخالفان گروتسک و یک محیط ترسناک استوار است.

تریلر DLC جدید High on Life را اینجا ببینید:

(منبع: ایکس باکس، یوتیوب)

تاریخ انتشار High on Knife هنوز مشخص نیست، اما Xbox قبلاً آن را فاش کرده است DLC در پاییز 2023 برای کنسول ها و رایانه های شخصی عرضه می شود باید. با این حال، هنوز تایید نشده است که آیا محتوای جدید High on Life برای مشترکین Game Pass رایگان خواهد بود یا خیر. (منبع: ایکس باکس)

Xbox Game Pass Ultimate 3 Months Xbox/PC Code

Xbox Game Pass Ultimate 3 Months Xbox/PC Code

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 2023/06/17 ساعت 3:30 بعد از ظهر

Xbox Game Pass: پیشنهاد بازی‌ها در حال افزایش است

ایکس باکس در رویداد نمایشگاهی خود نشان داد که آینده برای مشترکین Game Pass – به ویژه مشترکین – نکات مهمی را در بر خواهد داشت. جامعه البته مشتاقانه منتظر موفقیت علمی تخیلی استارفیلد است، اگرچه بازی از نظر FPS روی کنسول ها محدود خواهد بود. اما Hellblade: Senua’s Saga، Avowed و Fable نیز نشان می دهد که مایکروسافت در حال کار بر روی برخی از نکات برجسته است.

با Game Pass، ایکس‌باکس نه تنها به کنسول‌ها متکی است، بلکه برخلاف نینتندو و پلی‌استیشن، بازار رایانه‌های شخصی را نیز هدف قرار داده است – به دلایل خوب:

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع