جریان اختلال – امکان رزرو وجود ندارد

به طور کلی، اگر با رزرو آنلاین مشکل دارید، باید مطمئن شوید که الف اتصال به اینترنت موبایل در گوشی هوشمند وجود دارد. بدون اینترنت نمی توانید با این برنامه به سیستم بلیط Deutsche Bahn دسترسی پیدا کنید.

  • در مورد مشکلات اتصال غیرقابل توضیح، اغلب به روشن و خاموش کردن مجدد حالت پرواز در تلفن هوشمند کمک می کند.
  • همچنین یک کامل راه اندازی مجدد دستگاه می تواند به مشکلات مربوط به شبکه یا خود برنامه کمک کند.
  • ممکن است وجود داشته باشد کار تعمیر و نگهداری روی سرورها دویچه بان وب سایت قطار یا کانال های اجتماعی را بررسی کنید تا ببینید آیا زمان آفلاین در اینجا اعلام شده است یا خیر. در این صورت باید منتظر بمانید.
  • همچنین یک عجله کاربر بزرگ می تواند باعث ایجاد مشکل در سرورها شود. مثلاً در پایان و ابتدای ماه که بسیاری از کاربران سعی می‌کنند همزمان بلیت‌های ۹ یورویی جدید یا کارت‌های ماهانه بخرند، این اتفاق می‌افتد. سپس باید سعی کنید در زمانی رزرو کنید که عجله کمتری انتظار می رود، مثلاً در ساعات اولیه صبح یا اواخر عصر.

برنامه DB: رفع خطاها و خطاها

مقاله اصلی از 11 ژوئیه 2022:

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

با “DB Navigator” می توانید بلیط قطار را از طریق برنامه خریداری کنید. اما گاهی اوقات این کار آنطور که می خواهید کار نمی کند. دلایل مختلفی می تواند وجود داشته باشد. مشکلات مربوط به رزرو آنلاین با “Deutsche Bahn” اغلب توسط خودتان قابل حل است.

شاید برنامه در گوشی هوشمند شما نیز مشکلاتی داشته باشد. در تلفن هوشمند اندرویدی، می‌توانید حافظه پنهان و داده‌های برنامه را پاک کنید. بررسی می کند که آیا مشکل همچنان ادامه دارد یا خیر. با آیفون، گاهی اوقات به حذف نصب برنامه و راه اندازی مجدد آن کمک می کند. اساساً مطمئن شوید که برنامه DB Navigator و سیستم عامل تلفن همراه Android یا iOS در نسخه فعلی گوشی هوشمند اجرا می شوند، زیرا نسخه های قدیمی نیز می توانند باعث خطا و مشکلات شوند.

آیا در حال حاضر نمی توانید بلیط قطار را به صورت آنلاین رزرو کنید؟ شما تنها نیستید، یک روز پس از اعتصاب بزرگ راه آهن، به نظر می رسد که سیستم رزرو آنلاین دویچه بان از کار کردن خودداری می کند. در برنامه DB Navigator می توانید رزروهای قبلی و بلیط های فعلی را فراخوانی کنید. با این حال، هیچ اطلاعاتی در مورد سفرهای جدید دریافت نشد. همچنین امکان رزرو بلیط وجود ندارد. اگر برای اتصال جستجو کنید، فقط پیام “درخواست ناموفق بود (FAIL)“. در وب سایت نیز امکان رزرو وجود ندارد. پس از ورود به ایستگاه شروع و مقصد، فقط پیام “متاسفانه اتصال مورد نظر به سرور برقرار نشد (S1)“. راه آهن هنوز اطلاعات دقیقی در مورد این اختلال نداده است. بنابراین معلوم نیست مشکلات تا کی ادامه خواهند داشت. اما شما از مشکلات آگاه هستید.

GIGA توصیه می کند

مقالات جالب تر

اگر خرید بلیط در برنامه DB Navigator کار نمی کند، می توانید به وب سایت Deutsche Bahn نیز بروید. جزئیات ورود به سیستم یکسان است و پس از خرید می توانید از طریق اپلیکیشن به بلیط موبایل دسترسی داشته باشید.

به عنوان مثال، اگر می خواهید بلیط قطار را در تلفن هوشمند خود رزرو کنید، به برنامه “DB Navigator” نیاز دارید. اما اگر کار نکرد چه باید کرد؟

به روز رسانی: اختلال در رزرو آنلاین امروز (28 مارس)

اگر نمی توانید بلیط را در وب سایت بخرید، ممکن است دویچه بان مشکل داشته باشد. با شماره تلفن راه آهن تماس بگیرید 030-2970 یا از فرم تماس برای شرح مشکلات فنی استفاده کنید. اگر برنامه «DB Navigator» برای شما کار نمی کند، می توانید از طریق چت نیز کمک دریافت کنید.