جایگزین Fire TV می تواند این کار را انجام دهد

کنترل از طریق کنترل از راه دور یا دستیار Google ارائه شده است. Chromecast را می توان از طریق Google Home یا Google TV در تلفن هوشمند نیز کنترل کرد. در صورت لزوم، دستگاه پخش جریانی را می‌توان با بلندگوها و نمایشگرهای Nest برای گوش دادن چند اتاقه از طریق Spotify یا YouTube Music گروه‌بندی کرد.

این چیزی است که Google TV ارائه می دهد:

Chromecast with Google TV (HD) به قیمت 39.99 یورو

در حال حاضر یک نسخه 4K وجود دارد اکنون از مدل HD پیروی می کند. گوگل کروم کست جدیدی را ارائه کرده است که طراحی مشابه مدل گران قیمت دارد. کنترل از راه دور نیز همان است که قبلاً شناخته شده است. طبق معمول، Chromecast جدید از طریق HDMI به تلویزیون متصل می شود و سپس نمای کلی از برنامه های پخش جریانی مختلف را ارائه می دهد.

گوگل یک کروم کست جدید با گوگل تی وی معرفی کرده است. از نظر خارجی، این مدل با نوع 4K تفاوتی ندارد، اما تنها وضوح کمتری را ارائه می دهد. قیمت پایین تر است، که آن را به گزینه ای برای Fire TV آمازون تبدیل می کند.

گوگل

گوگل از کروم کست جدید HD رونمایی کرد

محتوای گوشی را می توان از برنامه های سازگار اندروید و iOS دانلود کرد به تلویزیون از طریق Chromecast پرتاب شدن. علاوه بر این، مرورگر کروم را می توان در تلویزیون هوشمند منعکس کرد.

درباره Google TV باشید محتوای ارائه شده در بین برنامه ها. بسته به وضعیت اشتراک کاربر، فیلم‌ها و سریال‌ها از پلتفرم‌هایی مانند YouTube، Netflix، Disney+، Apple TV+، RTL+، DAZN، Joyn، ARD، ZDF و Prime Video در دسترس هستند. اکنون ترکیب بازی با Google Stadia نیز برنامه ریزی شده است.

مدل جدید در حال حاضر برای 39.99 یورو را می توان در رنگ “برف” خریداری کرد. این بدان معناست که Chromecast دقیقاً به اندازه نسخه فعلی HD Fire TV آمازون هزینه دارد. حتی با نسخه Lite Fire TV ارزان تر است، تنها 29.99 یورو (مشاهده در آمازون).



منبع