جایگزین Deye: این اینورترهای نیروگاه بالکن ایمن هستند



رسوایی نیروگاه بالکن در مورد اینورترهایی که در آلمان مجاز نیستند همچنان ادامه دارد. تمرکز بر روی شرکت چینی Deye است که رله‌های ایمنی را برای برآورده کردن الزامات در آلمان نصب نکرده است. اما اینورترهایی نیز وجود دارند که مطابق با استانداردهای آلمان هستند.

اینورتر برای نیروگاه های بالکن با حفاظت NS

اگر شرکت ها اینورتر را وارد بازار آلمان کنند و گواهینامه ای با حفاظت NA صادر کنند، باید استاندارد VDE-AR-N 4105 رعایت شود. این دقیقاً همان چیزی است که در مورد اینورترهای محبوب Deye صدق نمی کند. آژانس شبکه فدرال و VDE تایید کرده اند که پروانه بهره برداری منقضی شده است و دیگر نمی توانید از اینورترها در آلمان استفاده کنید. اما در حال حاضر کدام اینورترها هنوز مجاز به استفاده هستند؟

در حال حاضر به طور دقیق بررسی می شود که کدام اینورترها تمام مشخصات را دارند. این قبلاً برای مدل های زیر تأیید شده است:

  • Hoymile’s HM-600
  • انکر سولیکس MI80

هویمیلز اخیرا توسط یک متخصص مورد بررسی قرار گرفت. احتمالاً سایر اینورترهای Hoymiles مانند 800 نیز ایمن هستند، اما 600 در حال حاضر شرایط استفاده را دارد، زیرا فقط حداکثر 600 وات هنوز مجاز است. شما همچنین می توانید چنین اینورتر را به صورت جداگانه خریداری کنید (به آمازون نگاه کنید).

لنگر می کشد اینورتر غیر سازگار Solix MI60 در حال حاضر بازگشته است و آن را با Solix MI80 سازگار تعویض می کند.

تمام مدل های دیگر که هنوز در گردش هستند هنوز به طور دقیق مورد بررسی قرار نگرفته اند. را به طور خودکار به این معنی نیست که آنها استانداردهای آلمان را برآورده نمی کنند، آنها هنوز به طور دقیق پیش بینی نشده اند. اینورترهای Deye به سادگی بیشترین فروش را در ماه های اخیر داشته اند.

این چیزی است که باید در مورد نیروگاه های بالکن بدانید:

اینورترهای دی باید به روز شوند

سازنده چینی Deye یک رله بالادستی برای اینورترهای خود ایجاد کرده است که در نظر گرفته شده است تا حفاظت NA را برآورده کند. هم اکنون می توانید قطعه را به صورت رایگان سفارش دهید. این شرکت در حال حاضر در حال اجرای این امر با مراجع تایید کننده است تا گواهینامه جدید صادر شود و اینورترها نیازی به تعویض نداشته باشند. با این حال، تا آن زمان، نیروگاه های بالکن با اینورترهای Deye در واقع باید از شبکه خارج شوند.



منبع