جایگزین نتفلیکس: اپل 2 ماه سرگرمی استریم می دهد

همه چیز گران تر می شود، از جمله استریم. نتفلیکس، آمازون، دیزنی + و در واقع اپل اخیرا قیمت های خود را افزایش داده اند. یک ماه Apple TV+ اکنون به جای 4.99 یورو 6.99 یورو هزینه دارد. اما ممکن است مجبور نباشید به آنها پرداخت کنید، حداقل تا دو ماه آینده.

Apple TV+ به جای Netflix: اکنون 2 ماه رایگان است

نکته مهم و مهم: اگر اشتراک آزمایشی قبل از انقضا لغو نشود، تمدید خواهد شد و 6.99 یورو در ماه پرداخت می شود. برخلاف آزمایش‌های قبلی، اکنون می‌توانید لغو کنید و همچنان تا تاریخ انقضا به Apple TV+ دسترسی داشته باشید. قبلاً دسترسی بلافاصله پس از خاتمه مسدود می شد که خوشبختانه دیگر اینطور نیست.

اخیراً نیز می‌توانید قبل از پایان قرارداد آن را لغو کنید و همچنان بتوانید برای 2 ماه کامل Apple TV+ را تماشا کنید. (منبع تصویر: GIGA، اسکرین شات)
Apple TV+ برای این و موارد دیگر ارزشش را دارد:

در ضمن، Apple TV+ فقط روی iPhone، iPad، Mac یا Apple TV اجرا نمی‌شود. برنامه Apple TV به همراه Fire TV Stick آمازون در وب و تلویزیون های هوشمند مختلف نیز موجود است. حتی اگر این پیشنهاد هنوز کوچکتر از نتفلیکس باشد، اپل بیش از همه با کیفیت تحت تاثیر قرار می دهد و اغلب جوایزی را برای آن دریافت کرده است. حتی برنده اسکار بهترین فیلم در سال 2022 شد.



منبع

استریم گران‌تر و گران‌تر می‌شود، چه نتفلیکس، چه آمازون یا دیزنی پلاس. همه پول بیشتری می خواهند و اخیراً قیمت ها را افزایش داده اند. هدایا در آنجا پذیرفته می شوند. چقدر خوب است که اپل در حال حاضر 2 ماه لذت استریم واقعی را به شما هدیه می دهد.

سیب

به مناسبت یک مستند جدید (Selena Gomez: My Mind & Me)، اپل دو ماه از دسترسی به Apple TV+ را محروم می کند. بنابراین شما می توانید تقریباً 14 یورو در کل پس انداز کنید. به سادگی با این پیوند از اپل تماس بگیرید و از آن برای ایمن کردن دو ماه رایگان استفاده کنید.

اما یک نکته وجود دارد: اگر قبلاً مشترک Apple TV+ شده‌اید، نمی‌توانیم به شما بگوییم که آیا واجد شرایط هستید یا خیر. اپل همیشه دوست دارد این نکته را کمی باز بگذارد. مثلاً برای من کار کرد و قبلاً اشتراک آزمایشی مشابهی از طریق MediaMarkt-Saturn تا اواسط اکتبر داشتم. فعال سازی برای همکار Peter Hryciuk ناموفق بود. احتمالاً بستگی به این دارد که چند وقت یکبار و در چه مدت زمانی از چنین کدهایی استفاده کرده اید. بنابراین: فقط آن را امتحان کنید. اگر کار کرد، می توانید خوشحال باشید، در غیر این صورت عصبانی نشوید و فقط با اقدام بعدی دوباره تلاش کنید.

خوب است بدانید: اشتراک آزمایشی را می توان از قبل لغو کرد