جانی دپ در نمادین ترین نقش خود – آیا بازگشتی وجود خواهد داشت؟



دپ چندین بار به عنوان یک دزد دریایی در دریاهای جهان در جستجوی گنجینه های افسانه ای بوده است، اما آینده شخصیت او نامشخص است.

در آخرین قسمت، دزدان دریایی کارائیب: مردگان قصه نمی گویند، جک اسپارو (جانی دپ) باید با دشمن سابق خود سالازار (خاویر باردم) مقابله کند. کاپیتان سابق با خدمه‌اش سال‌ها در اطراف مثلث برمودا سرگردان بوده و به‌عنوان یک دزد دریایی ارواح مرده در کنار دریا خورده شده است. هنگامی که او موفق به فرار از مثلث شیطان می شود، عهد انتقام می گیرد و تک تک دزدان دریایی را که از جک شروع می شود، در هفت دریا می کشد. اما جک اگر از قبل برنامه ای نداشت، جک نمی شد. او به دنبال سه‌گانه افسانه‌ای پوزیدون است که به مالک آن بر دریا و در نتیجه بر سالازار قدرت می‌دهد. حالا، اگر دوست دارید کاپیتان اسپارو را در تلاش برای آزادی همراهی کنید، پس می توانید امروز عصر یکشنبه 21 اردیبهشت از ساعت 20:15 روز شنبه 1. یا به طور متناوب در جریان در Disney + انجام دادن.

با تریلر می توانید حال و هوای «دزدان دریایی کارائیب: مردان مرده قصه نمی گویند» را پیدا کنید.

دیگر خبری از دزدان دریایی کارائیب با جانی دپ نیست

اولین “دزدان دریایی کارائیب” در سال 2003 یک موفقیت غافلگیرکننده بر اساس یکی از جاذبه های دیزنی لند بود که در واقع هیچ قسمت دیگری برای آن برنامه ریزی نشده بود. قسمت‌های دوم و سوم «دزدان دریایی کارائیب: دزدان دریایی کارائیب 2» و «دزدان دریایی کارائیب: در پایان جهان» که در آلمان تا حدی عناوین بین‌المللی را حفظ کردند، پس از آن پشت سر هم فیلم‌برداری شدند و در سال 2006 منتشر شدند. و 2007. در طول این سفر، جک اسپارو تبدیل به یکی از افراد خوشحال کننده و سومین قهرمان سریال شده است، در حالی که قرار بود تنها نقش مکمل خنده دار فیلم اول را داشته باشد. Pirates of the Caribbean: At World’s End از نظر محتوا نیز به وضوح پایان سریال بود، اما اعداد باکس آفیس آنقدر خوب بود که دیزنی نمی توانست به آن استراحت دهد. و به همین ترتیب چهارمین «دزدان دریایی کارائیب: در جزر و مد غریب» در سال 2011 دنبال شد.

پس از اکران سال 2017 “دزدان دریایی کارائیب: مردگان قصه نمی گویند” فیلم بعدی به طور مستقیم اعلام شد، اما از آن زمان در مراحل اولیه توسعه بوده و حتی فیلمنامه هنوز در حال نگارش است. علاوه بر همه‌گیری کرونا، این در درجه اول به این دلیل است که جانی دپ به دلیل اختلاف حقوقی با همسر سابقش و موارد مختلف دیگر با تصویر خانواده‌پسند شرکت موش‌ها مطابقت ندارد و به همین دلیل به کار خود پایان داده است. با او. دیگر بازیگران مشهور این مجموعه، مانند اورلاندو بلوم، که در سه فیلم اول نقش ویل ترنر آهنگر دزد دریایی را بازی کرد و در فیلم پنجم نقش کوتاهی را ایفا کرد، و بیل نیگی، که نقش شرور دیوی جونز را بازی کرد. گفت دوست دارند برگردد آیا می خواهید دوباره همه فیلم های این مجموعه را تماشا کنید؟ ما دستور صحیح “دزدان دریایی کارائیب” را فاش می کنیم.

جانی دپ را بازیگری با استعداد می دانند، اما همه فیلم های او خوب نیستند.

بهترین جملات جک اسپارو

در میان نقش‌های جانی دپ، نامزدهای زیادی وجود دارند که در نوازندگی حرفه‌ای هستند. جک برخی از سرگرم کننده ترین نقل قول های فیلم حرفه ای خود را به عنوان یک دزد دریایی به ما ارائه کرد:

  • “من یک کوزه پر از خاک دارم.”
  • “اما تو از من شنیدی.”
  • این روزی است که شما همیشه به عنوان روزی که نزدیک بود کاپیتان جک اسپارو را دستگیر کنید به یاد خواهید آورد.
  • “چرا رام همیشه از بین می رود؟”
  • “همه گنج نقره و طلا نیست، رفیق.”
  • “اگر برای لحظه مناسب منتظر بودید، پس همین بود.”
  • “احساس شهودی فوق العاده من از موجودات زن به من می گوید که شما در مشکل هستید.”

GIGA توصیه می کند

مقالات جالب تر

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع