جانشین ضربه Steam حتی قبل از انتشار بسیار محبوب بود

نسخه:1.0

بستر، زمینه:ویندوز 7

تریلر Cities Skylines 2: New پیش بینی می کند

Developer Colossal Order Ltd. این بازی را واقعی ترین شهرساز تمام دوران توصیف می کند و همچنین در آخرین تریلر گیم پلی بازی، چیزهای زیادی در مورد آن نشان می دهد.

به گفته ناشر Paradox Interactive، این باید باشد 24 اکتبر 2023 برای رایانه های شخصی، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری X|S ظاهر شود و به شما یک اقتصاد عمیق و پر جنب و جوش ارائه دهد.

زبان ها:انگلیسی آلمانی

در 23 مه 2023، آخرین برنامه توسعه به Cities Skylines با “Hotels & Retreats” منتشر شد. تا به امروز، شبیه سازی ساختمان شهر از سال 2015 طرفداران زیادی دارد که اکنون مشتاقانه منتظر ادامه آن هستند.

“وای، این در واقع کمی اشک را در چشمانم آورد. زیبا به نظر می رسد و بله همه ما شهرها را می سازیم! با تشکر از توسعه دهندگان، موددرها، سازندگان و جامعه،” کاربر YouTube NOVA H3X گفت.

اولین برداشت را از بازی آینده دریافت کنید:

تریلر رسمی بازی Cities: Skylines II

24 اکتبر نمی تواند به این زودی ها بیاید. من نمی توانم منتظر بمانم تا در Cities Skylines 2 محتوا ایجاد کنم.”

این واقعاً بین بازیکنان محبوب است. در نظرات، Cities Skylines 2 (اکنون آن را در Steam تماشا کنید) آن را به درستی دریافت کرده است ستایش بسیار:

باید دید که آیا Cities Skylines 2 نیز موفق خواهد شد مانند نسخه قبلی خود به یک موفقیت طولانی مدت تبدیل شود یا خیر. با این حال، اگر توسعه‌دهندگان دوباره به حالت‌ها و محتوای انجمن باز هستند، قسمت دوم نیز باید در بین طرفداران بسیار محبوب باشد.



منبع

به عنوان بخشی از یک نمایشگاه، مایکروسافت نه تنها تاریخ انتشار Cities Skylines 2 را فاش کرد، بلکه در همان زمان این شرکت تریلر جدیدی را منتشر کرد که باعث شور و شوق و حتی اشک شوق شد.

شهرها: خطوط آسمانی