جانشین آیفون دیر است: اپل باید برنامه را به خاک بسپارد

اپل در عینک های AR سبک وزن و در عین حال قدرتمند محصولی را می بیند که حتی می تواند جایگزین آیفون شود. با استفاده از چنین عینکی، کاربران می‌توانند برای مثال تماس بگیرند، اعلان‌های دریافتی را ببینند یا مسیرها را دریافت کنند. عکس‌ها و ویدیوها میدان دید واقعی کاربر را منعکس می‌کنند.

انتظار می رود اولین هدست واقعیت ترکیبی اپل اواخر سال جاری عرضه شود. عینک های AR برنامه ریزی شده، که در حال حاضر به عنوان جانشین آیفون معامله می شوند، احتمالا اهمیت بیشتری خواهند داشت. با این حال، به نظر می رسد اپل در اینجا با مشکل مواجه شده است. گفته می شود این پروژه برای مدت نامعلومی به تعویق افتاده است.

سیب

عینک های اپل: عینک های AR بعداً عرضه خواهند شد

اولین هدست واقعیت ترکیبی اپل هنوز در سال 2023 انتظار می رود. وضعیت با عینک های AR برنامه ریزی شده متفاوت است. در اینجا گفته می شود که اپل با چنان مشکلات بزرگی روبرو شده است که این پروژه برای مدت نامعلومی به تعویق افتاد (منبع: بلومبرگ). زمانی که عینک اپل وارد بازار شود کاملاً باز است.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

زمان بعد از گوشی هوشمند را اینگونه می بینیم:

عینک AR اپل به عنوان جایگزین آیفون

به وضوح در پشت عینک های AR برنامه ریزی شده علامت های سوال بیشتری وجود دارد. عینک اپل باید تا حد امکان از عینک های معمولی قابل تشخیص نباشد. علاوه بر این، باید آنقدر سبک باشد که بتوان آن را در تمام طول روز پوشید. تلاش‌های قبلی با این مفهوم – مانند Google Glass – در نهایت شکست خوردند. شاید اپل بیش از حد خوشبین بود و اکنون متوجه شده است که چالش های فنی بسیار بزرگ هستند.

اپل تنها به احتمال زیاد دستگاه واقعیت ترکیبی آینده را به عنوان اولین تلاش برای به دست آوردن جای پایی در فضای AR می بیند. اینکه آیا این موفقیت آمیز خواهد بود به قیمت نیز بستگی دارد. گفته می شود تا 3000 دلار قیمت دارد. منتظر نمایشگرهای با وضوح بالا، دوربین های 10+ و پردازنده M2 سطح Mac باشید. گفته می شود اپل تشخیص داده است که قیمت ممکن است خیلی بالا باشد. طبق گزارش‌ها، نسخه ارزان‌تر هدست واقعیت ترکیبی می‌تواند در اوایل سال 2024 یا اوایل سال 2025 ظاهر شود.