تیرانداز افسانه ای به عنوان یک اسپین آف بازمی گردد

اولین آزمایش کننده های اسپین آف Doom تعداد کمی هستند موازی با بازی Archero متوجه شد که در سال 2019 راه اندازی شد. با این حال، Alpha Dog Games در توسعه Archero دخالتی نداشت.

برخلاف نسخه اصلی، Mighty Doom یک تیراندازی اول شخص نیست، بلکه یک بازی است تیرانداز آرکید از بالا به پایین با عناصر سرکش. با این حال، انبوه شیطان ها نیز باید در Mighty Dooom شکار شوند. منتظر یک زرادخانه بزرگ از سلاح ها و مهارت های بازشدنی باشید. Alpha Dog Games برای گرافیک ظاهری کمیک انتخاب کرده است. این بازی برای افراد بالای 16 سال در نظر گرفته شده است.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

Mighty Doom: Trailers برای اندروید و iOS

Mighty Doom مشابه Archero

بازگشت Doom به گوشی های هوشمند: Bethesda بازی موبایل Mighty Doom را معرفی کرد که برای اندروید و iOS منتشر خواهد شد. این یک تیراندازی اول شخص کلاسیک مانند نسخه اصلی نیست، در عوض انتظار یک تیراندازی آرکید از بالا به پایین با ریزتراکنش های گران قیمت را داشته باشید.

استودیو بازی Bethesda

Mighty Doom برای اندروید و iOS معرفی شد

تریلر اولین برداشت از Mighty Doom را ارائه می دهد:

30 سال پس از اولین Doom برای رایانه های شخصی، این سری یک بار دیگر جهشی به سمت گوشی های هوشمند می کند. Bethesda با Alpha Dog Games همکاری کرده است تا بازی جدید را ارائه دهد Mighty Doom برای گوشی های اندروید و آیفون انتشار. علاقه مندان می توانند هم اکنون ثبت نام کنند، اسپین آف قرار است به طور رسمی در 21 مارس ظاهر شود. هر کسی که ثبت نام کند یک بسته Mini Slayer رایگان دریافت خواهد کرد (منبع: Bethesda).

Mighty Doom در حال حاضر ایستاده است از آوریل 2021 به عنوان یک نسخه اولیه در دسترس. کاربران در کانادا و نیوزلند مدتی است که این فرصت را داشته اند تا این بازی را آزمایش کنند.

از قبل واضح است که گیمرهای موبایل باید با تبلیغات حساب کنند. تراکنش های خرد نیز برنامه ریزی شده است. از قبل از نسخه پیش از انتشار مشخص شده است که چقدر اینها بالا هستند: تا حدود 115 یورو باید بازیکنان را روی میز بگذارد (منبع: Doom Wiki).