“تویچ یک بیلبورد است که به من پول می دهد”

کلیپ کامل را می توانید اینجا ببینید:

Twitch یک بیلبورد است که به من پول می دهد تا در آن تبلیغات کنم. این یک قیف است می دانید؟ سایر پلتفرم های رسانه های اجتماعی گاهی اوقات به سادگی محتوای جنسی را ممنوع می کنند. محدوده شما در هر پلتفرم دیگری – به جز Twitch – به درستی از بین خواهد رفت.

این پول بسیار زیادی است، با این حال، او بیشتر درآمد خود را از حساب OnlyFans خود به دست می آورد. این امر ماهیانه 1.5 میلیون دلار آمریکا را وارد صندوق می کند. به آن حدود 85000 دلار در سال درآمد غیرفعال از پمپ بنزین ها و سایر مشاغل او اضافه کنید.

رهایی:06/06/2011

Amouranth در توییچ: “این یک بیلبورد است که به من پول می دهد”

اما چرا Amouranth هنوز در Twitch مشکل دارد در حالی که درآمد در مقایسه مستقیم بسیار کم است؟ در مصاحبه او سرانجام با کارت های باز بازی می کند:

هنگامی که Amouranth در توییچ پخش می شود، هزاران بیننده آنلاین هستند. اگرچه در حال حاضر استریمرهای دیگری وجود دارند که حتی از Amouranth در Twitch موفق تر هستند، استریمر آسان هنوز هر ماه درآمد کسب می کند. حدود 100000 دلار از طریق Twitch با درآمد تبلیغات و اشتراک. آمورانت اخیراً در مصاحبه ای این موضوع را بیان کرده است.

استراتژی ساده: Amouranth از جریان های توییچ خود به عنوان یک پلت فرم تبلیغاتی برای جلب توجه مردم به حساب OnlyFans خود استفاده می کند. طبق گفته خودش، توییچ پلتفرمی است که در آن بالاترین نرخ تبدیل خود را دارد. به عبارت دیگر، بینندگانی که در حال تماشای استریم خود در توییچ هستند بیشتر احتمال دارد بسته شوند سپس در حساب OnlyFans خود نیز مشترک شدند.

Amouranth خود را به عنوان یک استریمر موفق تثبیت کرده است، اما منبع اصلی درآمد او دیگر Twitch نیست. با وجود این، او هنوز روی پلتفرم است – حالا او توضیح می دهد که چرا Twitch هنوز برای او مهم است.