تولیدکننده چینی برندهای آلمانی را در حاشیه قرار می دهد

ب ام و، مرسدس بنز یا فولکس واگن، هیچ کس قرار نیست از آنها تقلید کند: BYD مدل جدید را به عنوان بخشی از نمایشگاه خودرو شانگهای ارائه می کند. Chaser 07 معرفی شد. ممکن است این نام هنوز معنی نداشته باشد، اما اطلاعات مربوط به پلاگین هیبریدی جدید این است: Chaser در یک برد کاملا الکتریکی به 121 یا تا 200 کیلومتر طبق روش تست NEDC چینی.

با همه شایستگی‌هایی که PHEV چینی دارد، اینطور است بعید است که این مدل به آلمان برسد. در چین، Chaser 07 قرار است در سه ماهه سوم به بازار عرضه شود. در این کشور دارد پایان پاداش زیست محیطی برای هیبریدها با این حال، علاقه به شدت کاهش یافته است. احتمال اینکه راه اندازی بازار ارزشمند باشد زیاد نیست.



منبع

برخلاف سدان تمام الکتریکی، BYD Chaser 07 را بیشتر در کلاس متوسط ​​قرار می دهد. تبدیل شده، سازنده نیاز به اطراف دارد 33000 یورو. دو مدل دیگر در حال حاضر حداقل در چین با قیمت بسیار کمتری عرضه می‌شوند: BYD می‌خواهد Dolphin و Seal را که هر دو خودروهای صرفاً الکتریکی هستند، امسال به آلمان بیاورد.

حتی اگر چند کیلومتر از مقدار WLTP کم کنید، رقابت نمی تواند ادامه پیدا کند. برد اسمی تا 80 کیلومتر، که به ندرت در عملیات واقعی به دست می آید، هنجار است. در این کشور تامین بودجه بیشتر لازم نبود – و خودروسازان هم چیزی بیشتر تحویل ندادند.

Chaser یک لیموزین در همان پلت فرم BYD Han، پرچمدار برقی این برند چینی. با طول 4.98 متر و فاصله بین دو محور 2.9 متر، پلاگین هیبریدی کاملاً چشمگیر است:

چه کسی هنوز هیبریدهای پلاگین می خواهد؟ آنها نه تنها در مورد پاداش زیست محیطی چیزی دریافت نمی کنند، بلکه برخی از مشکلات فنی نیز در مدل های مارک های آلمانی وجود دارد. با مینی برد کاملاً الکتریکی خود، بسیاری از مدل‌ها به عنوان ساختگی شناخته می‌شوند. بزرگ‌ترین خودروساز چین ثابت می‌کند که اینطور نیست.

BYD ثابت می کند که پلاگین هیبریدی ها می توانند بسیار بیشتر از آنچه فکر می کنید انجام دهند

مدل های چینی بیشتری وجود دارد که سازندگان سنتی باید مراقب آنها باشند:

BYD هیبریدی برای آلمان؟ به نظر خوب نیست