تور 50 سنت 2023: پیش‌سفارش بلیت کنسرت‌های آلمان


اسطوره رپ 50 Cent امسال بیستمین سالگرد اولین آلبوم خود “Get Rich or Die Tryin'” را جشن می گیرد و شما می توانید آنجا باشید. پنج کنسرت توسط 50 Cent در آلمان برای پاییز 2023 اعلام شده است. پیش فروش از امروز آغاز می شود.

بلیط 50 سنت در Ticketmaster

با تور 50 سنت در آلمان در پایان سپتامبر آغاز می شود. شما می توانید در هفته دوم ماه مه بلیط را تهیه کنید. پیش فروش از امروز پنجشنبه 11 اردیبهشت در Ticketmaster آغاز می شود. از روز گذشته، چهارشنبه، 10 می، مشتریان Telekom می توانند از پیش فروش “MagentaMusik Prio” بهره مند شوند.

50 سنت به صورت زنده در آلمان: فروش بلیت های “The Final Lap” از چهارشنبه

تاریخ های پیش فروش بلیت های 50 سنتی در یک نگاه:

این تاریخ ها برای 5 کنسرت آلمان توسط 50 Cent است:

  • 29 سپتامبر 2023: هامبورگ – بارکلیز آرنا
  • 14 اکتبر 2023: برلین – مرسدس بنز آرنا
  • 15 اکتبر 2023: اوبرهاوزن – رودولف وبر آرنا
  • 24 اکتبر 2023: مونیخ – المپیاهال
  • 25 اکتبر 2023: مانهایم – SAP Arena

او نه تنها از نظر موسیقی، بلکه به عنوان بازیگر نیز فعال است. در گذشته او در چندین محصول اکشن از جمله Escape Plan، Southpaw و مجموعه تلویزیونی Power ظاهر شده است. 50 سنت همچنین می خواهد در بازار بازی ها مشارکت کند:

50 سنت به آلمان می آید: بلیط ها در اینجا موجود است

پیوستن به 50 Cent یکی دیگر از اسطوره های هیپ هاپ، Busta Rhymes است. ستاره های مهمان بیشتری قرار است بیایند و در هفته های آینده اعلام خواهند شد. تور جهانی در 21 ژوئیه 2023 با اجرا در سالت لیک سیتی ایالات متحده آغاز می شود. اولین تاریخ اروپا در راه است 28 سپتامبر در آمستردام، قبل از آن درست روز بعد به هامبورگ می رود. کرتیس جیمز جکسون سوم، همانطور که نام اصلی او است، آخرین آلبوم استودیویی خود را در سال 2014 منتشر کرد.

ثروتمند شو، یا در حال تلاش بمیر'

ثروتمند شو، یا در حال تلاش بمیر’

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 05/11/2023 09:11

پس از آن بود که Animal Ambition: An Untamed Desire to Win منتشر شد. امسال آلبوم افسانه ای “پولدار شو یا تلاش کن بمیر” بیستمین سالگرد خود را جشن می گیرد. در کنسرت‌ها می‌توانید با 50 سنت به بهترین آهنگ‌های او مهمانی بدهید. او بیشتر به‌خاطر انتشارات اولیه‌اش با آثاری مانند «In da Club»، «PIMP»، «Candy Shop» و «Ayo Technology» شناخته می‌شود. آهنگ های او در دهه گذشته را نباید در هیچ لیست پخش هیپ هاپ از دست داد. از سپتامبر می‌توانید موسیقی‌های کلاسیک و چند آهنگ جدید را به صورت زنده تجربه کنید. پیش فروش در صورت داشتن قرارداد تلفن همراه یا تلفن همراه از 10 می و از 11 می برای همه شروع می شود.

بلیط 50 سنت در Ticketmaster

GIGA توصیه می کند

سایر توصیه های رویداد

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع