تور یا آلبوم؟ گروه داره چیکار میکنه؟

در همان زمان، مورلو اشاره می کند که هیچ بیانیه رسمی گروه در مورد آینده وجود ندارد. برای اطلاع از ادامه حیات گروه، او به کانال های اجتماعی مراجعه می کند (به RATM در اینستاگرام مراجعه کنید). او معتقد است که طرفداران لیاقت اجراهای زنده بیشتری را دارند و هنوز با گروه تمام نشده است. تام مورلو در حال حاضر روی پروژه های انفرادی خود متمرکز است. اخیراً او آهنگ هایی را با رپر آمریکایی پست مالون و برندگان ESC “Maneskin” ضبط کرد. در تابستان او را می توان به صورت زنده با گروه خود “Freedom Fighters” دید. صدای Zack de la Rocha در Rage Against The Machine نیز شنیده می شود. او در آلبوم 2020 Run The Jewels با آهنگ “Ju$t” خواند. گروه همچنین قرار بود Rage Against The Machine را در تور لغو شده همراهی کند.

گروه در ابتدا قرار بود در 3 سپتامبر 2022 در هانوفر با گروه معمولی زک د لا روشا خواننده و گیتاریست تام مورلو نوازندگی کند. تمام اجراها به دلیل مصدومیت لغو شد.

چرا کنسرت های Rage Against The Machine 2023 لغو شد؟

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

بیانیه لغو و دلیل تابستان 2022:

Rage Against The Machine 2023: کنسرت یا آلبوم جدید؟

از نظر خلاقانه، هیچ چیز جدیدی از Rage Against The Machine وجود ندارد. گروه می‌تواند منتظر حضور در تالار مشاهیر راک اند رول در سال 2023 باشد. علاوه بر RATM، امسال نیز میسی الیوت، جورج مایکل، کیت بوش و شریل کرو، خواننده رپ، ویلی نلسون و The Spinners از اسطوره‌های کانتری استفاده می‌کنند. گروه از فیس بوک برای پذیرش و مهمتر از همه از توجه مسئولین “تالار مشاهیر” تشکر می کند. او در پست خود، موقعیت‌ها و رویدادهایی را فهرست می‌کند که فکر می‌کرد ترجیح می‌دهند از ورود او به تالار مشاهیر جلوگیری کنند.

منتظر آلبوم جدید Rage Against The Machine یا آهنگ های تازه در سال 2023 نباشید. زمانی که در سال 2019 اتحاد مجدد اعلام شد، قبلاً گفته شده بود که آنها فقط برای اجرای زنده گرد هم می آیند. از آن زمان تاکنون برنامه هایی برای آهنگ های جدید بیان نشده است.

وارد تالار مشاهیر راک اند رول شد

مردم خورشید [Vinyl Single]

به گفته تام مورلو یکی از اعضای گروه، در حال حاضر مشخص نیست که آیا اصلاً کنسرت جدیدی برگزار خواهد شد یا خیر. در مصاحبه ای با “Rolling Stone” که در پایان مارس 2023 ظاهر شد، این گیتاریست هیچ پاسخ مشخصی به سوال در مورد آینده گروه وجود ندارد. او می‌گوید که خودش نمی‌داند آیا و چگونه ممکن است اوضاع پیش برود:

با این حال، به دلیل بیماری همه گیر، ظاهر جشنواره متلاشی شد. در تابستان 2022، تور جدید اروپا نیز لغو شد. لغو تور «اطلاعیه خدمات عمومی» توجیه می شود مصدومیت زک دلا روشا، که سفرهای طولانی را غیرممکن می کند. علاوه بر تور اروپا 2022، تاریخ های آمریکای جنوبی که در برنامه تور 2023 قرار داشتند نیز مدت کوتاهی بعد لغو شدند.

به جز چند کنسرت در ایالات متحده، هیچ اجرای زنده ای توسط گروه وجود نداشت. در حال حاضر در تاریخ دوم تور در 11 ژوئیه 2022 در شیکاگو تاندون آشیل را پاره کرد از دلا روشا او تاریخ های بعدی را در ایالات متحده آمریکا و کانادا با ویلچر به پایان رساند، اما تور خارج از کشور با 38 اجرا مجبور به لغو شد.

GIGA توصیه می کند

سایر توصیه های رویداد

در اکتبر 2022، “آسیب غیر قابل برگشت”، تک آهنگ جدید گروه “الجزیره” که دلا روشا نیز در آن شرکت داشت، منتشر شد.

اگر تاریخ های جدید کنسرت وجود داشته باشد، آنها را به عنوان یک گروه اعلام خواهیم کرد. نمیدانم. راستش من به اندازه شما می دانم. در حال حاضر ما در وضعیت بهبودی هستیم.»

مردم خورشید [Vinyl Single]

تاریخ های جدیدی برای تور Rage Against The Machine برای سال 2023 تعیین شده است اعلام نشده است. در حال حاضر مشخص نیست که آیا گروه دوباره به صورت زنده دیده می شود یا خیر. در سال 2019، زمانی که اتحاد مجدد راکرهای سیاسی با یک تور جهانی طولانی اعلام شد، طرفداران هنوز در حال تشویق بودند. در ابتدا، RATM قرار بود در جشنواره Lollapalooza در برلین در سال 2020 اجرا شود.

کالاهای جدید Rage Against The Machine را در EMP بررسی کنید

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 05/04/2023 02:13

Rage Against The Machine یکی از تاثیرگذارترین گروه های دهه 90 بود. در سال 2000، راکرهای متال قبل از اینکه در سال 2019 کنسرت های جدیدی را برای سال بعد اعلام کنند، از هم جدا شدند. به دلیل کرونا، این تور 2 سال به تعویق افتاد، اما در این بین تمام اجراهای زنده که قرار بود یکی از آنها در هانوفر برگزار شود، لغو شد. در مورد تور جدید Rage Against The Machine در سال 2023 چطور؟