توجه طرفداران دراگون بال! مانگای کالت به طرز شگفت انگیزی RPG اکشن دریافت می کند

در ضمن، اگر انیمه دوست دارید، بر اساس یک بازی ویدیویی، پس این مجموعه عکس را توصیه می کنیم:

طرفداران سرسخت Dragon Ball مطمئنا نام Sand Land را شنیده اند. مانگای 2000 توسط آکیرا توریاما نوشته شده است. مخترع توپ اژدها داستان نسبتاً ناشناخته است زیرا فقط در یک جلد است، اما با این وجود، One Shot امسال یک جلد دارد. فیلم سینما اهدا کرد.

ILCA, Inc.

اتفاقاً بازی اکشن RPG توسط همان افراد One Piece: Odyssey ساخته می شود که اوایل امسال منتشر شد. و به خوبی مورد توجه منتقدان و طرفداران قرار گرفت:

ONE PIECE ODYSSEY

ONE PIECE ODYSSEY

برای طرفداران انیمه و مانگا، جشنواره بازی های تابستانی امسال از یک شگفتی واقعی رونمایی کرد و آن یک بازی ویدیویی اقتباسی از سرزمین شنی بود. این مانگا از سازندگان Dragon Ball می‌آید و امسال فیلمی نیز دریافت خواهد کرد.

پس از 23 سال: مانگای کالت بازی ویدیویی پیدا می کند

در هر صورت، طرفداران در مورد تریلر گیم پلی بازی مشتاق هستند و عده کمی خوشحال هستند که این مروارید تقریباً فراموش شده توریاما بالاخره بیشتر مورد توجه قرار گرفته است. با این حال، فعلاً مشخص نیست که دقیقاً چه زمانی بازی باید ظاهر شود. با این حال، این فیلم در ماه اوت در ژاپن شروع می شود. بنابراین انتشار امسال منطقی خواهد بود.

در اکشن RPG Sand Land شما وارد نقش می شوید بلزبوب، پسر شیطان، و با او دنیای بیابانی عظیمی را کشف کنید. شما دشمنان خود را با مشت های خام شکست می دهید یا آنها را با زره خود هدف قرار می دهید.

زمین شنی – تریلر اطلاعیه | بازی های PS5 و PS4

در اینجا چیزی است که باید در مورد زمین شنی بدانید

اما این کافی نیست! علاوه بر این، در جشنواره بازی های تابستانی 2023 بازی ویدیویی خود اعلام کرد. اولین تریلر بازی با همین نام را می توانید در اینجا ببینید:

انتظار می رود Sand Land برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری X|S و رایانه شخصی منتشر شود.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع