تمجید از خودروهای الکترونیکی: ADAC از تولیدکنندگان آلمانی تمجید می کند

با این حال، در مورد عنوان “بهترین ماشین الکتریکی” باید یک محدودیت ایجاد کنیم: ADAC اشاره می کند که شما فقط می توانید از مدل هایی را که تست خودکار ADAC را گذرانده اند مقایسه می کند. به گفته باشگاه خودرو، بیش از 100 مدل برقی را در 12 سال گذشته آزمایش کرده است (منبع: ADAC). بی ام و و مرسدس از بهترین خودروهای برقی این گروه آزمایشی هستند. با این حال، ADAC کل بازار را پوشش نمی دهد.

زیرا در میان بهترین خودروهای الکترونیکی در تست خودرو ADAC مارک های برتر آلمانی اغلب روی تریبون ظاهر می شوند:

  1. مرسدس EQS 450+ / BMW iX xDrive50 (هر کدام با درجه 1.6)
  2. مرسدس EQE 350 / BMW i7 xDrive60 / BMW iX3 / Skoda Enyaq Coupé RS iV (هر کدام با درجه 1.7)
  3. Volvo C40 Pure Electric / VW ID.5 Pro Performance / Hyundai Ioniq 5 / BMW i4 eDrive40 / Porsche Taycan Sport Turismo GTS (هر کدام با درجه 1.8)

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

قیمت همچنین نقش مهمی در تست ماشین ADAC ایفا می کند – و نه تنها در آنجا:

با گذشت زمان بهتر است: خودروسازان بیشتر به وسایل نقلیه الکتریکی متکی هستند

وفاداری به برند در بین خریداران خودرو، به ویژه در بخش پریمیوم، بالاست. هرکسی که مرسدس بنز رانده باشد به ندرت چیز دیگری می خواهد. این امر در مورد برندهای دیگر در بخش قیمت بالا نیز صدق می کند. پس از همه، رانندگان از بی ام و، مرسدس، اما پورشه و شرکت از این کار خوشحال هستند وسایل نقلیه مناسب برای پولشان دریافت كردن.

به مراتب بیشتر از یک موفقیت قابل احترام می تواند اشکودا با نسخه کوپه Enyaq iV روی پرچم ها بنویسید برند چک از گروه فولکس‌واگن تنها تولیدکننده‌ی حجمی است که در کنار برندهای برتر، مدال نقره را به دست آورده است.

همچنین قابل توجه است که لیست بهترین های 12 سال گذشته تا حد زیادی با سال گذشته مطابقت دارد. این به وضوح نشان می دهد که خودروهای الکتریکی در طول زمان چقدر بهتر شده اند. مدل‌های قدیمی‌تر نمی‌توانند با آخرین نسخه‌ها همگام شوند. بر این اساس، برخی از خودروهای الکترونیکی نیز در انتهای پایینی مقایسه ADAC وجود دارند که مدتی است در بازار حضور دارند.

اگر می خواهید به یک خودروی برقی تغییر دهید، باید تصمیم بگیرید: کدام سازنده و کدام مدل باید باشد؟ نمای اجمالی بزرگ ADAC از بهترین خودروهای الکتریکی آزمایش شده جهت گیری را ارائه می دهد. اگر واقعاً بهترین از بهترین ها را می خواهید، آن را در میان تولیدکنندگان برتر آلمانی خواهید یافت – اما همچنین باید در جیب های خود عمیق بگردید.

بهترین خودروهای الکترونیکی در ADAC: مرسدس و بی‌ام‌و تحت تأثیر قرار می‌دهند

با آن بی ام و و مرسدس رتبه اول را به اشتراک می گذارند. این شرکت مستقر در مونیخ همچنین با BMW iX در کلاس متوسط ​​رو به بالا به پیروزی رسید، در حالی که شرکت مستقر در اشتوتگارت با EQS خود در کلاس بالا پیشتاز بود. با نمره کلی 1.6 در تست خودرو ADAC، هر دو این امتیاز را کسب کردند بهترین نتایج تا کنون برای خودروهای الکترونیکی