تمام 6 فصل یک سریال طنز را هم اکنون تماشا کنید

Amazon Freevee فراهم می کند تمام 6 فصل رایگان در دسترس است. اینها در پایان است 127 قسمت پر از سرگرمی با طول هر کدام 22 دقیقه. هیچ حوصله ای نباید وجود داشته باشد، حتی اگر سریال گنجانده شود بیلی گاردل و ملیسا مک کارتی مطمئناً تلویزیون را در نقش های اصلی دوباره اختراع نکرد (به Amazon Freevee از 16 جولای مراجعه کنید).

را سرویس پخش رایگان از آمازون همیشه مرواریدهای واقعی ارائه می شود که می توانید مستقیماً بدون نیاز به پرداخت یک سنت مشاهده کنید. سامال داون: هر از چند گاهی باید با وقفه های تبلیغاتی حساب کنید. اما آنها معمولاً بسیار محدود و کوتاه هستند و با تلویزیون تجاری که با تبلیغات آلوده است مقایسه نمی شوند.

آمازون سخاوتمند: تمام 6 فصل “مایک و مولی” اکنون در Freevee رایگان است

با Amazon Freevee شما هم اکنون می توانید از 16 جولای یک سریال کمدی برنده جایزه ببینید مایک و مولی در ابتدا بین سال‌های 2010 و 2016 از شبکه تلویزیونی CBS آمریکا پخش شد. در آلمان، کمدی کمدی اولین نمایش خود را در سال 2012 در شنبه 1 جشن گرفت.

پخش جریانی همیشه هزینه زیادی دارد، اما این همیشه کاملاً درست نیست. آمازون نه تنها سرویس پولی Prime Video را اجرا می کند، بلکه یک پیشنهاد پخش رایگان نیز با Freevee دارد. جدید برای دیدن آنجا، تمام 6 فصل یک سریال کمدی عالی.

آمازون

تریلر معرفی کوتاه:

و در واقع در مورد چیست؟ به طور خلاصه و به معنای واقعی کلمه کمدی زوج سنگین وزن، زیرا گاردل و مک کارتی نقش یکی از شیکاگو را بازی می کنند که با برتری ظاهری این دو شخصیت مبارزه می کند.

IMDb به آن نمره 6.5 می دهد. نظر در مورد Rotten Tomatoes نیز با 62 درصد رای بینندگان خوب بود. به هر حال، در سال 2011 ملیسا مک کارتی آن را دریافت کرد امی برای بهترین بازیگر نقش اول زن در یک سریال کمدی. نامزدهای بیشتری در طول سال ها دنبال شد.

از تهیه کننده The Big Bang Theory

خوب است بدانید: پشت “مایک و مولی” من ایستاده بودم چاک لور به عنوان تهیه کننده استاد بزرگ طنز آمریکایی او همچنین آثار کلاسیکی مانند «دو مرد و نیم» و «تئوری بیگ بنگ» را تولید کرد. «مایک و مولی» در پایان چندان موفق نبود، اما همچنان ارزش دیدن را دارد.



منبع

نتفلیکس قیمت‌ها را افزایش می‌دهد، باید برای دیزنی پلاس بیشتر بپردازید و آمازون نیز سال گذشته قیمت‌های بالاتری را برای اشتراک Prime دریافت کرد. همه چیز گران تر می شود، خوب است اگر چیزی گاهی اوقات رایگان باشد. چنین “هدایای پخش جریانی” را می توان در Amazon Freevee یافت.