تمام دروازه های غار عرفانی را باز کنید

مرلین از شما می خواهد غار نفرین شده در دره دریم لایت دیزنی را کاوش کنید. به عنوان بخشی از کار “با قدرت بزرگ” شما باید غار عرفانی را نیز کشف کنید و برخی از پازل ها را در آنجا حل کنید. ما به شما نشان خواهیم داد که کجا غارها را پیدا کنید و چگونه معماها را حل کنید.

دره دریم لایت دیزنی

غار نفرین شده را پیدا کنید

شما به راحتی می توانید وارد غار نفرین شده شوید و با اورسولا در داخل صحبت کنید. شما باید او را از شر آن خلاص کنید و در عوض او قول می دهد که به شما کمک کند تا گوی قدرت را پیدا کنید. او کلیدی به شما می دهد که با آن می توانید یک غار قفل شده را در ساحل خیره کننده – غار عرفانی باز کنید.

حل معماهای غار عرفانی

پس از رشد دانه ها به محصول، می توانید آنها را برداشت کنید. برای حل پازل سوم به آنها نیاز دارید. به پایین رفتن ادامه دهید تا به او برسید. هویج و گوجه و گندم را داخل قابلمه بریزید و رشته فرنگی را با سبزیجات می پزد. این دستور غذا را باز می کند و فقط باید آن را بخورید تا دروازه سوم باز شود.

حل پازل چهارم

به غار عرفانی بروید (برای موقعیت مکانی به تصویر زیر مراجعه کنید) و سنگ را روی پایه جلوی آن قرار دهید. ورودی باز می شود و می توانید وارد غار شوید. حالا باید چند پازل را حل کنید تا به انتها برسید.

موقعیت غار عرفانی در دره دریم لایت دیزنی
در اینجا می توانید موقعیت غار عرفانی را مشاهده کنید (منبع تصویر: Screenshots giga.de)

اولین پازل را حل کنید

وظیفه دوم این است “محصولات مناسب برای رشد آنها را پیدا کنید و من مجبور نیستم چیزی به شما بگویم. یکی زیر زمین در زمین است، دیگری طلایی و قهوه ای در پس زمینه. آنچه باقی می ماند قرمز و گرد است.» برای این پازل باید دانه های هویج (در گوفی در چمنزار آرام)، دانه های گندم (در گوفی در چمنزار آرام)، و دانه های گوجه فرنگی (در گوفی در ساحل درخشان) به دست آوردن. بذرها را مطابق تصویر زیر بکارید.

درب دوم را در غار عرفانی باز کنید
دانه ها را به این ترتیب پراکنده کرده، آبیاری کنید و صبر کنید تا میوه رشد کند. تنها در این صورت معمای دوم حل می شود (منبع تصویر: Screenshots giga.de)

حل پازل سوم

اولین وظیفه این است “جوهری را بیابید که برای ادامه تلاش قهرمان خود بدون استراحت مناسب است.” برای حل معما باید سه جواهر بدست آورید. یک پریدوت سبز، یک آکوامارین آبی و یک گارنت قرمز. شما این جواهرات را مانند تصویر زیر روی مجسمه های غار عرفانی قرار می دهید.

اولین دروازه را در غار عرفانی باز کنید
سه نگین را به این صورت روی دست مجسمه ها قرار دهید (منبع تصویر: Screenshots giga.de)

حل پازل دوم

همکاران ما از spieletipps به شما نشان می دهند که چگونه کار داستانی “با قدرت بزرگ” را در کانال YouTube خود تکمیل کنید:

در پایین، حوض کوچکی را در غار عرفانی خواهید دید. در اینجا می‌توانید حباب‌های طلایی هوا را ببینید که می‌درخشند. بنابراین چوب ماهیگیری خود را بگیرید و آن را بیندازید. به این ترتیب شما توپ قدرت را ماهیگیری می کنید و تمام اسرار غار را حل کرده اید.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

اگر کارهای داستانی را با پشتکار کامل انجام دهید و با مرلین صحبت کنید، او به زودی از شما می خواهد اورسولا را پیدا کنید و غار نفرین شده را کشف کنید. یک سکانس ویدیویی کوتاه به شما نشان می دهد که غار نفرین شده کجاست. اگر در اینجا مراقب نباشید، ممکن است با مشکل مواجه شوید. تصویر زیر مکان دقیق را به شما نشان می دهد.

محل غار نفرین شده در دره دریم لایت دیزنی
در اینجا می توانید موقعیت غار نفرین شده و اورسولا را در دره دریم لایت دیزنی ببینید (منبع تصویر: Screenshots giga.de)