تمام اسرار تلفن همراه برتر فاش شد

در میان چیزهای دیگر، پردازنده باید به عنوان برجسته باشد، زیرا با آن خواهد بود اسنپدراگون 8 نسل 2 انتظار می رود، که به طور رسمی توسط کوالکام در ماه نوامبر ارائه خواهد شد. وان پلاس 11 پرو با 16 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی پشتیبانی می شود. گسترش حافظه نباید دوباره امکان پذیر باشد.

اخیراً، OnePlus 10T وارد بازار شد:

OnePlus 11 Pro تا سال 2023 ظاهر نخواهد شد

پس از اولین تصاویر رندر، اکنون تمام مشخصات OnePlus 11 Pro مشخص شده است. بر این اساس، نه تنها با پردازنده، بلکه در مورد ظرفیت شارژ نیز یک گام رو به جلو وجود خواهد داشت – برخلاف نمایشگر.

OnePlus: شرکتی که در پشت

OnePlus 11 Pro: تمام ویژگی‌های گوشی لو رفت

باتری باید دوباره ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت پیشنهاد می شود، اما می توان آن را با یک کابل با 100 وات به جای 80 وات شارژ کرد. سازنده اکنون به یک نوار لغزنده هشدار در کنار گوشی هوشمند فکر کرده است. 5G، Wi-Fi 6E، بلوتوث 5.2 و البته GPS را می توان با OnePlus 11 Pro انتظار داشت. اندروید 13 باید در هنگام راه اندازی از قبل نصب شده باشد.

سازنده چینی هنوز اعلام نکرده است که Oppo دقیقا چه زمانی گوشی OnePlus 11 Pro را عرضه خواهد کرد. می توان فرض کرد که تلفن همراه در ابتدای سال 2023 وارد بازار می شود (منبع: 91 موبایل).



منبع صفحه نمایش AMOLED گوشی یک بار دیگر به یک تغییر می کند قطر 6.7 اینچ با نرخ نوسازی متغیر بین 1 تا 120 هرتز. با این حال، عکس های سلفی باید به جای 32 مگاپیکسل قبلی، فقط با 16 مگاپیکسل امکان پذیر باشد. همچنین یک سنسور اصلی (50 مگاپیکسل)، یک زاویه فوق عریض (48 مگاپیکسل) و یک لنز تله فوتو (32 مگاپیکسل) با زوم اپتیکال دو برابر در پشت وجود دارد. مانند قبل، لنزها دوباره برند Hasselblad را دریافت خواهند کرد.

OnePlus 11 Pro هنوز هم در جلوی در است، اما پس از افشای اطلاعات ما دقیقاً می دانیم که چگونه است. تجهیزات تلفن همراه به سفارش اوپو بر این اساس، به‌ویژه در دو زمینه پیشرفت‌هایی حاصل شده است، اگرچه در اینجا نیز نمی‌توان انتظار انقلابی داشت.