تمام اراده عاقل را در Zelda TotK بیابید

زبان ها:انگلیسی آلمانی

رهایی:05/12/2023

مشابه Mayoi Signa، بلافاصله مشخص نیست که اراده حکیمان را برای چه چیزی نیاز دارید و چگونه می توانید از آنها استفاده کنید. برای افزایش توانایی های پنج همراه خود به اراده حکیمان نیاز دارید، که در طول داستان اصلی قفل آن را باز می کنید.

The Wills of the Sages مجموعه‌ای کمیاب در Zelda: Tears of the Kingdom هستند. در این راهنما همه مکان ها را به شما نشان می دهیم و توضیح می دهیم که با اراده خردمندان چه کاری می توانید انجام دهید.

The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom

کارت با تمام اراده های خردمندان

دقیقا 20 وصیت خردمند در دنیای بازی پنهان شده است که می توانید آنها را در صندوقچه های گنج پیدا کنید. تمام اراده های خردمندان در بهشت ​​است، بنابراین اگر جزایری را که در آن یافت می شوند را می شناسید، باید بتوانید به راحتی صندوقچه های گنج مربوطه را پیدا کنید.

شما می توانید تمام 20 منطقه را در نقشه زیر مشاهده کنید.

نقشه مکان هر 20 اراده عاقل را در Zelda: Tears of the Kingdom به شما نشان می دهد (منبع تصویر: Zelda Dungeon)
نقشه مکان تمام 20 اراده خردمندان در Zelda: Tears of the Kingdom را به شما نشان می دهد. (منبع تصویر: Zelda Dungeon)
یک اطلاعیه: دو اراده از حکیمان در جزایر تندرباگ (جنوب بهشت) وجود دارد. این جزایر تنها در طول تلاش اصلی Find the Fifth Sage روی نقشه قابل مشاهده هستند. با این حال، می توانید زودتر به جزایر تاندرول نیز برسید و اراده حکیمان را جمع آوری کنید.

از اراده عاقل استفاده کن

توصیه می کنیم صندوقچه گنج را به عنوان یک شی جستجو در Sensor+ تنظیم کنید. با این کار باید وصایای خردمندان را به راحتی کشف کنید. با این حال، سه Wills of the Sages وجود دارد که شما را ملزم می کند قبل از اینکه بتوانید قفسه سینه را باز کنید، یک پادشاه Griock را شکست دهید. اینها نبردهای سختی هستند که بدون سلاح و زره خوب به سختی بر آنها مسلط خواهید شد.