تلویزیون OLED محدود LG با قیمت عالی

درست مانند نسخه استاندارد تلویزیون، یکی وجود دارد صفحه نمایش 65 اینچی مورب در دسترس. تلویزیون هوشمند در سبک جنگ ستارگان در نسخه های کوچکتر ارائه نمی شود. همچنین در رزولوشن 4K، یعنی 3840 در 2160 پیکسل باقی می ماند. Dolby Vision و Dolby Atmos هنوز بخشی از بازی هستند.

تلویزیون جنگ ستارگان ال جی واقعا شیک است (منبع تصویر: ال جی)
شما می توانید تمام اطلاعات مربوط به کمپین LG را در وب سایت سازنده (به LG نگاه کنید) دریافت کنید. باید تلویزیون OLED را تا 31 اکتبر در آنجا ثبت کنید. خرید باید تا 16 اکتبر انجام شود و پس از آن وجه نقد به حساب شما بازگردانده می شود.

ال‌جی نیز به خوبی شناخته شده است سیستم عامل webOS در نسخه 22که با الکسای آمازون و دستیار گوگل از جمله موارد دیگر سازگار است و دسترسی به تمام سرویس های پخش رایج را ارائه می دهد. مبنای فنی آن است پردازنده نسل پنجم آلفا 9که از الگوریتم های یادگیری عمیق برای بهینه سازی تصاویر و صدا در زمان واقعی استفاده می کند.

تلویزیون‌های جنگ ستارگان ال‌جی را در Saturn تماشا کنید

عملکرد دیگر کمی عجیب به نظر می رسد: وقتی تلویزیون را روشن می کنید، آشناست صدای تنفس دارث ویدر گوش کنید. هر طرفدار جنگ ستارگان می‌تواند خودش تصمیم بگیرد که آیا پس از مدت‌زمان طولانی‌تر استفاده، هنوز هم باید آن را بخواهید.

ال جی تلویزیون هوشمند C2 خود را در یک نسخه ویژه بسیار محدود عرضه می کند. همراه با لوکاس فیلم و دیزنی، تلویزیون OLED با طراحی جنگ ستارگان – با صداهای تنفس دارث ویدر و کنترل از راه دور سفارشی شده عرضه می شود. در MediaMarkt و Saturn می توانید تلویزیون را با پول نقد با قیمت بسیار مناسب تهیه کنید.

ال جی الکترونیکس

LG OLED C2: تلویزیون هوشمند به سبک جنگ ستارگان

کالای اصلی:

برخلاف نسخه استاندارد، نسخه جنگ ستارگان LG OLED C2 یک رابط کاربری با عناصر منطبق و همچنین ارائه می دهد. مطالب اختصاصی در گالری. اینها را می‌توان در دو حوزه «هنر جنگ ستارگان: طرح‌های مفهومی» و «سفر دارث ویدر» یافت. مکان نما حرکت نیز به عنوان یک شمشیر نوری به نظر می رسد – بسیار عالی. علاوه بر این، کنترل از راه دور C2 دارای نشان جنگ ستارگان است.

این کنترل از راه دور با تلویزیون جنگ ستارگان ال جی نیز مطابقت دارد (منبع تصویر: ال جی)

تماشای فیلم‌ها و سریال‌های جنگ ستارگان در پنل پیشرفته ال‌جی بسیار سرگرم‌کننده است – اما این همه ماجرا نیست. نرخ نوسازی 120 هرتز از بازی های ویدیویی نیز می توان به راحتی لذت برد. گیمرها نیز از این سود می برند پشتیبانی از Nvidia G-Sync و AMD FreeSync و همچنین VRR، HGiG و ALLM. ال‌جی نیز قول داده است زمان پاسخگویی کمتر از 1 میلی ثانیه. اتصالات معمولی LG OLED C2 نیز بخشی از نسخه محدود است، که از جمله به معنی چهار پورت HDMI 2.1 است. البته WLAN، اترنت و بلوتوث نیز پشتیبانی می شوند.

پس از خودروی الکترونیکی فولکس‌واگن، ال‌جی اکنون با نسخه ویژه تلویزیون هوشمند C2، طرفداران جنگ ستارگان را غافلگیر کرده است. نوع محدود تلویزیون است محدود به 501 نسخه. طرفداران Real Star Wars باید سریعاً تلویزیون ویژه را ایمن کنند. پیش‌سفارش از قبل در Saturn امکان‌پذیر است (به Saturn مراجعه کنید).

به روز رسانی از 12 سپتامبر 2022: در MediaMarkt و Saturn می توانید LG OLED65C2SW را در نسخه جنگ ستارگان محدود به 501 قطعه با قیمت 2899 یورو تهیه کنید (آن را در MediaMarkt ببینید). همزمان ال جی کمپین بازگشت نقدی را اجرا می کند که به لطف آن 1400 یورو دریافت خواهید کرد. در واقع، تلویزیون فقط 1499 یورو برای شما هزینه دارد. شما حتی تلویزیون معمولی C2 را از ال جی به این ارزانی دریافت نخواهید کرد که حدود 1800 تا 2000 یورو است.

تلویزیون OLED LG OLED65C2SW Star Wars Edition (تخت، 65 اینچ / 164 سانتی متر، UHD 4K، تلویزیون SMART، webOS 22 با نازک
هنگام خرید تلویزیون باید به این ویژگی ها توجه کنید:

ال‌جی OLED C2: گیمرها به‌ویژه سود می‌برند

تلویزیون OLED LG OLED65C2SW Star Wars Edition (تخت، 65 اینچ / 164 سانتی متر، UHD 4K، تلویزیون SMART، webOS 22 با نازک

تلویزیون جنگ ستارگان ال‌جی اکنون برای پیش‌سفارش در دسترس است – برای مثال در Saturn. در آنجا تلویزیون OLED 3270 یورو قیمت دارد و باید تحویل از 15 جولای 2022 تبدیل شدن (به زحل نگاه کنید).



منبع

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 2022/09/13 03:18