تلویزیون 65 اینچ با طرح 40 گیگابایت با قیمت عالی

محاسبه با قیمت پایین فقط در صورتی کار می کند که در پایان حداقل مدت قرارداد لغو کنید. اگر فراموش کنید، قرارداد مانند گذشته یک سال دیگر تمدید نمی شود، اما اکنون می توان ماهانه آن را لغو کرد.

در Curved، می‌توانید یک تلویزیون محبوب 65 اینچی سامسونگ به همراه طرح M Boost رایگان دریافت کنید 39.99 یورو در ماه. (پیشنهاد را در Curved ببینید). هزینه های یک بار برای پرداخت اضافی و حمل و نقل 88.90 یورو است، قیمت اتصال اعمال نمی شود. شما 4 هفته پس از فعال سازی سیم کارت به عنوان پاداش دریافت می کنید 100 یورو برگشت نقدی نتیجه داد.

جزئیات تعرفه در یک نگاه

  • تعرفه: M Boost رایگان
  • شبکه: o2
  • 40 گیگابایت حجم داده 5G (حداکثر 300 مگابیت بر ثانیه)
  • همه نت و اس ام اس نرخ ثابت
  • رومینگ اتحادیه اروپا گنجانده شده است
  • عملکرد اتصال: تعرفه را می توان در حداکثر 10 دستگاه به طور همزمان استفاده کرد
  • حداقل مدت 24 ماه، مهلت اطلاع رسانی 1 ماهه
  • 100 یورو بازگشت نقدی به عنوان پرداخت

سامسونگ GU65AU7199UXZG با قرارداد تلفن همراه: به همین دلیل است که این پیشنهاد ارزشش را دارد

هزینه های بسته تعرفه در یک نگاه
شارژ پایه (ماهانه) 39.99 یورو
اضافه حقوق (یک بار در ابتدای قرارداد) 49 یورو
هزینه اتصال (یک بار در ابتدای قرارداد) 0 یورو
حمل دریایی (یک بار) 39.90 یورو
کل هزینه بعد از 24 ماه
(در صورت فسخ در پایان حداقل مدت قرارداد،
ماهانه و هزینه های یکبار اضافه شده)
1048.66 یورو
ارزش دستگاه (بهترین قیمت آنلاین فعلی با توجه به idealo.de از جمله حمل و نقل) 599.89 یورو
جایزه (بازپرداخت نقدی)
100 یورو
تعرفه هزینه موثر (هزینه کل کمتر از ارزش دستگاه) 348.77 یورو
تعرفه هزینه موثر در ماه 14.53 یورو
پیشنهاد را در Curved ببینید

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

مدل ارائه شده یکی است تلویزیون ال ای دی با صفحه نمایش 60 اینچی مورب و نرخ تازه سازی 60 هرتز و همچنین پشتیبانی از HDR10+ و HLG. این دستگاه از کلاس پایه سامسونگ می آید، کیفیت تصویر نسبت به پول خوب است و با یک سیستم تلویزیون هوشمند آزمایش شده عرضه می شود. پشتیبانی گسترده از برنامه و انواع اتصالات

در ویدئو نحوه تشخیص یک پیشنهاد خوب برای قرارداد تلفن همراه را توضیح می دهیم:

تلویزیون سامسونگ کریستال AU7199 4K چه چیزی را ارائه می دهد؟

مشتریان آمازون راضی هستند و از بیش از 4000 بررسی، 4.5 از 5 ستاره خوب را به آن می دهند. تلویزیون برای هرکسی که خواهان یک تلویزیون بزرگ است که در مقایسه با آن هزینه زیادی ندارد، ارزشمند است. شما یک پنل 4K دریافت می‌کنید و می‌توانید تقریباً به همه سرویس‌های استریم دسترسی داشته باشید یا آن را دانلود کنید – بنابراین تقریباً چیزی مانع از پخش جریانی عالی و لذت بردن از تلویزیون نیست.

تعرفه تلویزیون 65 اینچ + تلفن همراه: پیشنهاد را در Curved ببینید

اگر به دنبال یک تلویزیون بزرگ هستید، ترجیح می دهید به صورت اقساطی پرداخت کنید و همچنین می توانید از یک قرارداد خوب تلفن همراه استفاده کنید، پس پیشنهاد Curved را از دست ندهید. در حال حاضر یک تلویزیون 65 اینچی همراه با تعرفه 40 گیگابایتی با قیمت ماهانه جذاب وجود دارد. ما جزئیات را برای شما داریم.

خمیده: تلویزیون 65 اینچ سامسونگ با قرارداد با قیمت عالی

نکته خاص در مورد طرح 5G با 40 گیگابایت این است که شما او را تا 10 دستگاه به طور همزمان می توانید استفاده کنید. محاسبه ما در زیر نشان می دهد که چرا این پیشنهاد یک معامله واقعا قوی است.

تعرفه تلویزیون 65 اینچ + تلفن همراه: پیشنهاد را در Curved ببینید
رابط تلویزیون هوشمند سامسونگ شامل برنامه های شناخته شده، کتابخانه های رسانه ای و سرویس های پخش است. البته که هستند Amazon Prime Video، Netflix، Disney+ و شرکت قبلاً از قبل نصب شده است. تیونر سه گانه سریع است، تغییر کانال در عرض 1-2 ثانیه. تلویزیون با سازگار با الکسا و همچنین می تواند با کنترل صوتی کار کند.

را تلویزیون 65 اینچ سامسونگ طبق مقایسه قیمت ایده آلو، در حال حاضر حداقل 600 یورو (با احتساب حمل و نقل) هزینه دارد. اگر این مقدار و بازگشت نقدی را از کل هزینه تعرفه کم کنید، پرداخت می کنید به طور موثر 14.53 یورو در ماه فقط برای تعرفه اگر می‌توانید از تعرفه 5G با حجم بالای 40 گیگابایت داده، نرخ ثابت Allnet و پیامک استفاده کنید، می‌توانید در اینجا معامله خوبی داشته باشید. علاوه بر این، می توانید به راحتی هزینه تلویزیون را طی دو سال پرداخت کنید.

تعرفه تلویزیون 65 اینچ + تلفن همراه: پیشنهاد را در Curved ببینید