تلفن همراه گلکسی ناامید: حتی کارمندان سامسونگ هم جوک می گویند

در بررسی خود از Galaxy Z Fold 4، قبلاً در مورد نوآوری های بزرگ در جانشین، به خصوص در مورد طراحی هشدار داده بودم. سامسونگ از سال 2019 از این به شکل کمی تغییر یافته استفاده کرده است. سامسونگ واقعاً نمی تواند یک سال دیگر هزینه کند.

سامسونگ اخیراً با گوگل پیکسل فولد رقابت خوبی برای سری فولد خود داشت. به نظر می رسد رقابت جدید سازنده لوازم الکترونیکی را غافلگیر کرده است، زیرا گلکسی زد فولد 5 به سختی باید نسبت به نسل قبلی خود تغییر کند.

کارمندان سامسونگ با گلکسی زد فولد 5 قانع نشده اند





منبع

Galaxy Z Fold 4 فعلی در ویدیو:

سامسونگ نمی تواند یک سال دیگر هزینه کند

کان گورایر

این واقعیت که Galaxy Z Fold 5 ظاهراً نوآوری های کمی در چمدان خود دارد تا به سطح پایین S-iPhone برسد، باید زنگ خطر را برای خریداران بالقوه به صدا درآورد. شاید با او باشند خرید سلف، که اکنون بسیار ارزان تر است، بهتر خدمت کرد.

درباره نارضایتی عمومی از Galaxy Z Fold 5 در بین کارمندان سامسونگ Ice Universe از خود آگاه گزارش می دهد (منبع: توییتر).

گلکسی زد فولد 5 حتی هنوز معرفی نشده است، بنابراین گوشی تاشو در حال حاضر شوخی می کند. با کمال تعجب، آنها از اپل، شیائومی یا سایر رقبا نمی آیند – بلکه از کارمندان خودشان هستند. یک جمله به ویژه شما را وادار می کند که بنشینید و توجه کنید.

سامسونگ الکترونیکس

شما حتی نمی توانید آن را Galaxy Z Fold 4s بنامیدیک کارمند سامسونگ ظاهراً گوشی هوشمند تاشو آینده را مسخره کرده است. برای کسانی که فراموش کرده‌اند: سال‌ها است که اپل آیفون‌هایی با علامت اختصاری S را وارد بازار کرده است که همیشه با سخت‌افزار تا حدودی قدرتمندتر عرضه می‌شوند، اما نه اساساً طراحی جدیدی دارند.

اما به زودی خواهیم فهمید که آیا واقعاً این اتفاق خواهد افتاد یا خیر. در پایان ماه جولای و بنابراین زودتر از آنچه در ابتدا تصور می شد، کره جنوبی ها نسل جدید گوشی های هوشمند تاشو خود را معرفی خواهند کرد.