با توجه به Jungbluth، شرکت های راه آهن ترس از کاربران Deutschlandticket به قطارهای با ارزش بالاتر بروید و اینها می توانند بیش از حد شلوغ شوند. با این حال، محدود کردن حقوق مسافران به شدت به اعتماد به حمل و نقل ریلی آسیب می رساند. بنابراین درخواست می کند که بلیط آلمان در گزینه “IC or ICE” گنجانده شود (منبع: dpa via heise online).
دلیل نگرانی آنها این است گزینه موجود “IC or ICE”.، که معمولاً با بلیطی که فقط برای حمل و نقل محلی معتبر است در دسترس مشتریان قرار می گیرد. اگر تنها با حداقل 20 دقیقه تأخیر از طریق حمل و نقل محلی یا منطقه ای بتوان به مقصد رسید، می توانید از قطارهای مسافت طولانی استفاده کنید.
حامیان مصرف کننده جزئیات بلیط آلمان را دوست ندارند. (منبع تصویر: IMAGO / Bihlmayerfotografie)
GIGA توصیه می کند
محبوب در بین خوانندگان GIGA
بلیط ارزان آلمان در تاریخ 1 می 2023 معرفی می شود. کمی قبل از شروع، انجمن فدرال سازمان های مصرف کننده به جزئیاتی اشاره می کند که تاکنون توجه چندانی به آن نشده است. طرفداران مصرف کننده می ترسند که بلیت 49 یورویی باعث ایجاد نوعی بیماری شود جامعه دو لایه در مورد حقوق مسافر می تواند توسعه یابد. ماریون جونگ بلوث، کارشناس تحرک انجمن، قبل از جلسه استماع در کمیته حمل و نقل بوندستاگ به این موضوع اشاره می کند.
حامیان مصرف کننده هشدار می دهند که بلیط 49 یورویی می تواند منجر به محدودیت حقوق مسافران شود. آنها می ترسند که مشتریان به مسافران درجه دو کاهش یابند. اگر قطارها دیر وارد شوند، واجد شرایط بازپرداختی نیستند که معمولاً اعمال می شود.
حامیان مصرف کننده در مورد جزئیات بلیط 49 یورویی هشدار می دهند
این بلیط اضافی مورد نیاز باید پرداخت شود، اما هزینه های اضافی در واقع می تواند پس از آن بازپرداخت شود. مشتریان با بلیط آلمان با این حال می تواند از این امر مستثنی شود، از آنجایی که بلیط جدید قرار است به عنوان “کرایه با کاهش قابل توجهی” طبقه بندی شود. حداقل این چیزی است که در پیش نویس نسخه جدید دستورالعمل ترافیک راه آهن می گوید.