تعداد بسیار کمی از آنها استفاده کرده اند

آلدی مدت هاست می داند که انتخاب بیش از حد می تواند مردم را بکشد. به همین دلیل است که تخفیفان طیف قابل کنترلی از کالاها را ارائه می دهد: صد نوع مربا در انتظار مشتری بی ثبات نیست، بلکه فقط تعداد انگشت شماری است. نتفلیکس همچنین می‌خواست رنج انتخاب را برای بینندگانش آسان‌تر کند و حدود دو سال پیش آن را معرفی کرد بر زدن آ. اما این پایان کار است.

نتفلیکس درهم ریختن را متوقف می کند

نتفلیکس هنوز هزینه های آلمان را اعلام نکرده است، اما در اسپانیا مشتریان نتفلیکس باید 5.99 یورو روی میز بپردازند. در اسپانیا، نتفلیکس همان قیمت های اشتراک را در آلمان دریافت می کند. بنابراین این احتمال وجود دارد که هزینه اضافی اسپانیایی برای به اشتراک گذاری رمز عبور 1:1 به جمهوری فدرال منتقل شود.

یعنی به زبان ساده: مشتریان نتفلیکس ترجیح می دهند مدیر برنامه نویسی خود باقی بمانند و اجازه ندهید هیچ الگوریتمی در مقابل شما باشد.

الان چند هفته است عملکرد دیگر در دسترس نیست. پایان بازی تصادفی تنها در حال حاضر به درخواست وال استریت ژورنال تایید شد. دلیل تنظیم: ارقام استفاده کم. تعداد بسیار کمی از بینندگان نتفلیکس از این ویژگی استفاده کرده اند. یکی از سخنگویان شرکت توضیح می دهد که آنها ترجیح می دهند با در نظر گرفتن سریال، فیلم یا ژانر خاصی به ارائه دهنده استریم مراجعه کنند.

با توجه به چالش‌های دیگری که نتفلیکس در حال حاضر با آن مواجه است، پایان این بازی در بهترین حالت یک نکته جانبی است. بزرگترین بخش در لیست کارهای نتفلیکس، پایان کار محبوب است به اشتراک گذاری رمز عبور. در آینده، این فقط باید در برابر یکی باشد هزینه اضافی ممکن بودن.

بد برای انتخاب: نتفلیکس می‌خواست از بینندگان خود در برابر آن محافظت کند. با این حال، پس از حدود دو سال، ارائه دهنده استریم دوباره این ویژگی را حذف می کند.

نتفلیکس

بینندگان نتفلیکس می توانند امسال منتظر فیلم های هیجان انگیز باشند:

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

تریلر انگلیسی فیلم های Netflix 2023

نتفلیکس برای به اشتراک گذاری رمز عبور هزینه اضافی می خواهد