تسلا می تواند به این موضوع افتخار کند

در سال جدید تغییرات مهمی برای همه کسانی که می خواهند یک ماشین الکتریکی بخرند وجود دارد – و این همه چیز نیست:

برد زمستانی: فولکس واگن با خودروهای الکتریکی بسیار عقب تر است

Chevy Bolt بدترین عملکرد را در مقایسه داشت. خودروی الکترونیکی در محدوده زمستانی تخمین زده شده، منفی قابل توجهی معادل 32 درصد دارد. با این حال، کاهش با VW ID.4 حتی یک مدل آلمانی دقیقاً مثال زدنی نیست. E-SUV از ولفسبورگ در سرما ایجاد می کند 30 درصد مسافت کمتر، با توجه به پیش بینی دسترسی تایید شده Recurrent. این ID.4 را در همان سطح فورد موستانگ Mach-E در جایگاه ماقبل آخر قرار می دهد.

بهترین ارزش تایید شده توسط شرکت خود را تضمین می کند تسلا با مدل X و مدل Y. هر دو به منفی 15 درصد می رسند. مدل 3 (افت 17 درصدی) و مدل S (افت 19 درصدی) به دنبال آن هستند. سناریوهای مختلف روزمره هنگام رانندگی برای مقادیر تایید شده در نظر گرفته شد. به عنوان مثال، شیب ها و تغییرات مکرر سرعت می تواند منجر به تفاوت در محدوده واقعی شود.

خودروهای الکترونیکی دوستان زمستانی نیستند. با دمای پایین، باتری و درایو با چالش‌های بزرگ‌تری مواجه می‌شوند و برد در حال کاهش است. اما تفاوت های آشکاری بین تولید کنندگان و مدل ها وجود دارد. احتمالا جگوار I-Pace بهترین عملکرد را در زمستان ارائه می دهد. e-SUV در مقایسه با محدوده معمولی تنها 3 درصد ضرر دارد.

این یکی از نتایج مطالعه‌ای است که توسط Recurrent، یک شرکت آمریکایی که می‌خواهد از شفافیت بیشتر در بازار خودروهای الکتریکی دست دوم اطمینان حاصل کند. در مقایسه می آید a مدل آلمانی در رتبه دوم، آئودی e-tron. به گزارش Recurrent، هر دو خودروی برقی بر اساس محاسبات نرم افزاری سازندگان محدوده تخمین زده شده اند.

یک ماشین الکترونیکی اجاره کنید و یک جایزه زیست محیطی دریافت کنید

رانندگان خودروهای الکترونیکی معمولاً در زمستان مجبور به پذیرش ضرر از نظر برد هستند. با این حال، اینکه آنها چقدر بزرگ هستند و چقدر زندگی روزمره را محدود می کنند، بسیار متفاوت است. تسلا می تواند در مقایسه فعلی خوب عمل کند. اما یک خودروی الکترونیکی آلمانی می تواند از این هم فراتر رود.

تسلا

تسلا ارائه می دهد: برد در زمستان فقط به طور متوسط ​​کاهش می یابد

ID.4 در زمستان حتی بدتر از برادر کوچک خود ID.3 عمل می کند. برای مقایسه، شرکت آمریکایی دما را بین 21 درجه سانتیگراد در موارد عادی (70 درجه فارنهایت) و حدوداً فرض می کند. منفی 6 تا منفی 1 درجه (20 تا 30 درجه فارنهایت). به گفته Recurrent، مبنای محدوده های تایید شده اندازه گیری چندین 10000 نقطه داده در ترکیب با اطلاعات سازنده است.



منبع