تسلا فقط می تواند گرد و غبار را ببلعد

به هر حال خودروهای الکترونیکی هیولاهای عملکرد واقعی هستند. اما یک هایپرکار بریتانیایی شواهد واضحی ارائه می کند. McMurtry Spéirling با شتاب پوچ خود یک رکورد فوق العاده را شکست – و می تواند رکورددار جهانی شود. تسلا و شرکت حتی نمی توانند ادامه دهند.

هیچ شانسی برای ریماک وجود ندارد: ماشین الکترونیکی مک مورتری همه را شکست می دهد

با چنین هیولای عملکردی اهمیت کمتری دارد دامنه. اما اگر می خواهید، می توانید با باتری 60 کیلووات ساعتی کاملا شارژ شده بیش از 482 کیلومتر فاصله دارد آمدن. نباید هیچ مشکلی در آزادراه وجود داشته باشد زیرا به گفته مک مورتری، اسپیرلینگ برای تایید جاده عادی آماده است.

از 0 تا 100 کیلومتر در ساعت در 1.4 ثانیه – اما فقط با بیش از 2 میلیون یورو

تنها چیزی که گم شده است رسمیت شناخته شدن است، پس از آن یک پادشاه شتاب جدید در دنیای خودرو وجود دارد: ماشین فوق اسپورت الکتریکی McMurtry Spéirling نه تنها از رکورد قبلی ریماک نورا کرواسی در یک تست رانندگی توسط همکاران Carwow پیشی گرفت، بلکه کاملاً پودر شد. آن: هایپرکار بریتانیایی شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت 1.4 ثانیه است.

تست Carwow برداشت دقیقی از هیولای عملکردی McMurtry Spéirling می دهد:

اینکه آیا مک مورتری ادعای رکورد رسمی شتاب گیری خواهد کرد یا خیر هنوز باز است. یک پیکربندی ویژه برای آزمایش استفاده شد که با استاندارد ارائه شده مطابقت ندارد. به گفته سازنده، فرد می خواهد از موفقیت درس های مهمی بگیرد. هایپرکار بریتانیا را می توان از قبل سفارش داد – به شرطی که موارد لازم را داشته باشید 2 میلیون پوند انگلیس، معادل حدود 2,285,000 یورو در لبه بالا.



منبع

1.8 ثانیه‌ای که قبلاً برای یک خودروی تولید سری در ریماک نورا تعیین شده بود، غیرقابل قبول است. کروات ها می توانند از آن عبور کنند، آنها همچنان رکورد مطلق حداکثر سرعت 412 کیلومتر در ساعت را دارند. مک مورتری، از سوی دیگر، نه تنها در سرعت 100 کیلومتر در ساعت به بالاترین ارزش خود دست می یابد. همچنین یک چهارم مایل 7.97 ثانیه است در کمترین زمان پوشش داده شد ریماک نیز با 8.53 ثانیه رکورددار رسمی است (منبع: Carwow).

یک ماشین الکترونیکی اجاره کنید و یک جایزه زیست محیطی دریافت کنید

این امر با ساختار بسیار جمع و جور مک مورتری، طراحی ساده – اما مهمتر از همه یک ویژگی خاص امکان پذیر شده است: مدل اسپیرلینگ با دو دستگاه فوق العاده است. مجهز به دمنده های قدرتمند، هر کدام قادر به 23000 دور در دقیقه است. آنها هوا را از زیر وسیله نقلیه بیرون می کشند و با نیروی اضافی حدود 2000 کیلوگرم ماشین فوق اسپرت را به سمت پایین فشار می دهند. این کمک می کند تا قدرت دو موتور الکتریکی در جاده قرار گیرد.