برنامه های تسلا برای همین موضوع کمتر جدید است، اما بسیار هیجان انگیزتر است دو ماشین برقی جدید اظهارات ماسک در جریان مجمع سهامداران چندان مشخص نبود. جای مناسبی نیست. او فقط این را تایید کرد تسلا در حال کار بر روی مدل های دیگر است.
در گذشته، ماسک اغلب مفتخر بود که تسلا کانالهای تبلیغاتی کلاسیک را کنار گذاشت. چه چیزی می توانست در نگرش اساسی تغییر کند نامشخص است. این امکان وجود دارد که خود تسلا به دلیل قوی تر شدن رقابت حالا به سراغ تبلیغات کلاسیک بروید خواستن همچنان هیجان انگیز است که ببینیم سازنده خودرو اکنون می تواند با چه کمپین هایی مقابله کند.
در واقع یک استاندارد مطلق، فقط در تسلا نیست. شرکت همیشه تبلیغات کلاسیک را کنار گذاشته است. تا کنون، ماسک در درجه اول به تبلیغات شفاهی متکی بوده است.
در غیر این صورت، رئیس تسلا موارد برتر معمول را امتحان کرد: از نظر فنی و طراحی، دو خودروی الکتریکی جدید باید بسیار جلوتر از صنعت بودن. باید دید که آیا ارزان ترین تسلا در واقع نسخه مینی مدل Y است یا خیر. مانند فولکس واگن، تسلا نیز قیمتی زیر 25000 دلار را در نظر گرفته است.
با این حال، هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد دومین مدل جدید ظاهراً برنامه ریزی شده تسلا وجود ندارد (منبع: Ecomento). با فعلی مدل Y تسلا امسال این را می خواهد موفق ترین خودروی برقی جهان را بسازید.
آیا ایلان ماسک در آینده دوباره به تسلا اهمیت می دهد؟
دو خودروی الکترونیکی جدید: رئیس تسلا به کارتها نگاه نمیکند
واضح ترین و خود ماسک بزرگترین تبلیغ کننده تسلا است. این میلیاردر با توییتهای خود، گاه در مورد ارزهای دیجیتال، مسائل سیاسی، و همچنین در مورد برنامههای اغلب مبهم سازنده خودروهای برقی، افراد زیادی را به دست میآورد که برخی از کمپینهای تبلیغاتی فقط میتوانند رویای آن را ببینند.
تسلا می خواهد تکامل یابد. مدیر عامل شرکت ایلان ماسک چندین مرحله را اعلام کرده است که به تغییرات عمده اشاره می کند. در میان آنها دو خودروی الکتریکی کاملاً جدید وجود دارد. اما طرح دیگری واقعاً توجه را جلب می کند.

تبلیغات تسلا: پس ماسک بالاخره این کار را انجام می دهد
تسلا می خواهد تبلیغ کند. طرحی که ایلان ماسک، مدیرعامل آن در مجمع سالانه سهامداران اعلام کرد، حداقل در اولین قدم ها به همین سادگی است. “ما یکی خواهیم شد کمی تبلیغات را امتحان کنید ماسک برای حاضران توضیح داد و ببینید که چگونه پیش می رود.