تست استقامت واقعی زمستان آینده خواهد آمد

پیش‌بینی گوپینات، معاون رئیس صندوق بین‌المللی پول، با تصویر کلی تاریک آلمان مطابقت دارد.



منبع

آلمان به‌عنوان کشوری با بخش صنعتی بزرگ، به‌ویژه از زنجیره‌های عرضه شکسته و قیمت بالای انرژی ضربه سختی خورده است. این پیرمرد 50 ساله پیشرفت سریعی را نمی بیند: « قیمت انرژی برای مدت طولانی بالا باقی خواهد ماندبنابراین، مرکز معاونت فنی صندوق بین‌المللی پول به دنبال تقاضای روشن است برای تسریع در گسترش انرژی های تجدیدپذیر. تامین انرژی از کشورهای قابل اعتماد نیز مورد نیاز است.

پس از همه، شما هنوز هم می توانید هنگام خرید آنلاین صرفه جویی کنید:

سخنان تند از سران اتو و DPD

آلمانی ها می دانند: این زمستان سخت و پر از محرومیت خواهد بود. هرکسی که امیدوار به بهبود در سال آینده باشد، ممکن است ناامید شود. این همان چیزی است که یک کارشناس مشهور صندوق بین المللی پول معتقد است و او تا زمستان 2023/2024 آزمایش استقامت واقعی را نمی بیند. او یک خواسته روشن را به این آدرس سیاسی هدایت می کند.

“این زمستان سخت خواهد بود، اما این زمستان 2023 می تواند حتی بدتر شود“، بنابراین پیش آگهی تاریک گیتا گوپینات (منبع: Handelsblatt). این اقتصاددان به‌عنوان معاون صندوق بین‌المللی پول، اقتصاد را به خوبی می‌شناسد و ارزیابی‌های او سنگین است.

طبق پیش بینی صندوق بین المللی پول، اقتصاد آلمان در سال آینده 2.3 درصد کاهش خواهد یافت. روسای اتو و شرکت سفارش پستی DPD اخیراً توصیف کرده اند که چقدر در آلمان شرایط سختی است. فروش اتو در آلمان 13.5 درصد کاهش یافت. الکساندر بیرکن، رئیس اتو، از بی‌میلی بی‌سابقه‌ای برای خرید صحبت می‌کند.

اریک مالیتزکه، رئیس DPD آلمان، آن را حتی شدیدتر می‌گوید: «جو مصرف‌کننده بدتر از زمانی است که همه‌گیری شیوع پیدا کرد، و ما نیز اثرات آن را احساس می‌کنیم».

صرفه جویی در انرژی، صرفه جویی در انرژی، صرفه جویی در انرژی: آلمان ماه هاست که موضوع دیگری را نمی شناسد. جنگ تجاوزکارانه روسیه در اوکراین تامین انرژی را ناامن کرده است و به ویژه گاز ممکن است در ماه های زمستان کمیاب شود – و اقتصاد داخلی را به زانو درآورد. شهروندان در زمستان امسال برای محرومیت آماده شده اند. تست استرس واقعی هنوز هم می تواند در خانه باشد.

رئیس صندوق بین المللی پول: زمستان 2023/2024 می تواند حتی سخت تر باشد