تریلر ترسناک بسیار تحسین شده که پایه و اساس یک فرنچایز کامل را ایجاد کرد

زبان ها:آلمانی

مردمی که جیغ می زنند در خانه ها می دوند. فحش دادن به روان پریشان که از دنیا شکایت دارند. موجودات خزنده ای که با سروصدا از میان قربانیان خود می خورند. Horror انواع مختلفی از صداها را می شناسد که طراحی صدا از آنها لذت و لذت زیادی می برد. با این حال، در اولین ژانر جان کرازینسکی “A Quiet Place”، متخصصان مسئول صدا باید انگشت شست خود را تکان داده باشند. کارگردان و بازیگری که بیشتر برای سریال کمدی The Office شناخته می شود، همسر و بازیگر همکارش امیلی بلانت (“Sicario”) را وارد یک سناریوی ترسناک خاموش کرد که در آن سکوت مطلق بقای طولانی مدت را تضمین می کند. از 15 مه 2023 وجود دارد فیلم ترسناک بقا 2018 در نتفلیکس با اشتراک. مشتری نتفلیکس نیستید؟ مشکلی نیست، می توانید فیلم را در هر زمان از Amazon Prime Video اجاره یا خریداری کنید.

ایولین (امیلی بلانت) و لی (جان کرازینسکی) با فرزندانشان در مزرعه ای زندگی می کنند. دور از شهر بزرگ، خلوت، در سکوت کامل. راه غیرمعمول زندگی یک انتخاب آزاد نیست، بلکه هدفی برای بقا است. موجودات غیرعادی بر زمین حکومت می کنند و به هر صدایی با شهوت قاتل واکنش نشان می دهند. این زوج با اراده ای آهنین برای محافظت از فرزندان خود، هر کاری که می توانند برای ایجاد سکوت مطلق انجام می دهند. با این حال، به نظر می رسد که مبارزه ناامیدانه با دشمنان فوق بشری به مرزهای خود رسیده است، زیرا اولین در انتظار یک فرزند است. خانواده فقط با هم می توانند مرگ حتمی را از خود دور کنند.

یک مکان آرام: دنباله هایی در دست ساخت هستند

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

GIGA توصیه می کند

مقالات جالب تر

بستر، زمینه:اندروید

رهایی:2013/08/26

برای همه شجاعان، ارزش این را دارد که به تریلر نگاهی بیندازید تا حال و هوای شب وحشت آغاز هفته را پیدا کنید.

یک مکان آرام درباره چیست؟

پس از موفقیت چشمگیر، جان کرازینسکی در سال 2020 پیگیری کرد و بار دیگر در «مکانی آرام 2» سکوت را بر سینماها فرو برد. همچنین می توانید قسمت دوم را در نتفلیکس پیدا کنید. یک بار دیگر، منتقدان و تماشاگران تشویق کردند و به وحشت بیش از 90 درصد امتیاز رویایی در Rotten Tomatoes دادند. دلیل کافی برای کرازینسکی و تیم ذهن خلاقش برای ادامه داستان: اکران آمریکایی قسمت سوم برای سال 2024 برنامه ریزی شده است و گفته می شود که اسپین آف آن در پاییز امسال دنبال می شود. در حال حاضر مشخص نیست که کدام خط داستانی محور فیلم های آینده خواهد بود. با این حال، طرفداران می توانند مطمئن باشند که مفهوم بی صدا به سختی تغییر خواهد کرد. تصمیم خوبی است، زیرا وحشت در سکوت ظالمانه بیشتر تشدید می شود.

نسخه:5.15

وحشت محض و جیغ بلند؟ همانطور که جان کراسینسکی در اولین حضور چشمگیر خود در این ژانر ثابت می کند، ترس نیز می تواند در لحظات آرام تأثیر بگذارد.