تریلرهای سینما می توانند برای همیشه تغییر کنند

دیروز | تریلر آلمانی

یونیورسال اکنون از یکی می ترسد موج شکایت از تماشاگران ناراضی سینما. این گروه حتی از “تعداد نامحدودی از ناامیدی” صحبت می کند که بینندگان می توانند ادعا کنند. قاضی سعی کرد این نگرانی ها را برطرف کند. دعاوی مشابه تنها در صورتی می تواند موفقیت آمیز باشد که بخش قابل توجهی از “مصرف کنندگان منطقی” گمراه شوند.



منبع

سپس یونیورسال از پارک ژوراسیک در سال 1993 به عنوان نمونه استفاده کرد. حتی در آن زمان، صحنه هایی در تریلر دیده می شد که در نهایت وارد فیلم نهایی نشد. بنابراین این عمل به هیچ وجه جدید نیست.

تریلر اشتباه: یونیورسال از شکایت های حقوقی می ترسد

این هم تریلر فیلم Yesterday:

این دو طرفدار فیلم سپس از یونیورسال شکایت کردند. در حال حاضر یک قاضی منطقه ای ایالات متحده است قضاوت جالبی کرد: یک تریلر یک “بیانیه تجاری” خواهد بود که مشمول تبلیغات نادرست و قوانین رقابت ناعادلانه کالیفرنیا می شود. قاضی گفت: تریلرها در اصل تبلیغاتی هستند که برای فروش یک فیلم طراحی شده اند. تریلرها به عنوان پیش نمایشی از آنچه مشتریان می توانند انتظار داشته باشند عمل می کنند.

وکلای یونیورسال استدلال کردند که الف تریلر یک “اثر هنری و رسا” که اساسا داستان خودش را می گوید. با این حال، قاضی تنها با یونیورسال موافقت کرد که او همچنین «خلاقیت خاصی با صلاحدید ویرایشی» را به تریلرها اختصاص داد (منبع: Variety).

دو طرفدار ناامید فیلم در ایالات متحده برنده شکایت علیه یونیورسال شدند. اتهام او: آنا د آرماس را می‌توان در تریلر فیلم Yesterday دید – اما هیچ اثری از این بازیگر در خود فیلم وجود نداشت. این حکم می تواند منجر به تریلرهای صادقانه تری شود.

یونیورسال در دعوای تریلر فیلم شکست خورد

وقتی دو آمریکایی تریلر فیلم دیروز 2019 را تماشا کردند، تصمیم به سرعت گرفته شد. آنها می خواستند فیلمی در مورد جهانی بدون بیتلز و با بازی آنا د آرماس ببینند. شما 3.99 دلار در Amazon Prime Video خرج کردید – و ناامید شدید. هیچ نشانی از آنا د آرماس وجود نداشت.