تخفیف‌ها پیشنهادهای محبوب را به شدت محدود می‌کنند

دلیل آن مشکلات فروش استکه هم Aldi و هم Lidl رایانه های شخصی، نوت بوک و سایر کالاهای غیرغذایی را ارائه می دهند (منبع: Lebensmittelzeitung via Golem). در زمان تورم رکورد، آنها کمتر و کمتر می فروشند، مصرف کنندگان پول خود را نگه می دارند.

این خبر خوبی برای مشتریان Aldi و Lidl نیست. شما خواهید بود کاهش قابل توجهی از طیف کالاهای غیر غذایی در آینده پیدا کردن. روزهایی که تخفیف‌ها مشتریان را با تلویزیون، چادر، لباس و موارد دیگر به صورت هفتگی جدید به شعب جذب می‌کردند، احتمالاً فعلاً به پایان رسیده است.



منبع یکی از مدیران Lidl به Lebensmittelzeitung روشن می کند که چقدر فروش در بخش غیرغذایی واقعاً کاهش یافته است: “هر چیزی که بیش از 20 یورو است کاهش چشمگیری دارد” اگرچه قیمت ها قبلاً بسیار کاهش یافته است.

یک نقطه عطف در Aldi و Lidl: تورم و مشکلات تحویل در حال حاضر نیز بر دو تخفیف‌دهنده برتر تأثیر گذاشته است. در آینده اوضاع برای مشتریان بدتر خواهد شد.

گوجه فرنگی، آب سیب و دفترچه یادداشت: Aldi و Lidl مدت هاست که چیزی بیش از مواد غذایی داشته اند. تخفیف‌دهنده‌ها همچنین کالاهای هفتگی را ارائه می‌کنند که به آشپزخانه تعلق ندارند. در آینده، به اصطلاح پیشنهاد غیر غذایی اما به میزان قابل توجهی کاهش یافته است.

Aldi و Lidl در حال کاهش شدید عرضه های غیرغذایی هستند

آلدی را چقدر می شناسید؟

کالاهای غیرخوراکی کمتری در Aldi و Lidl در آینده

در نتیجه پاراگراف سقوط کرده، Lidl International باید سفارشات غیرغذایی را برای سال آینده به شدت کاهش داد. گفته می شود که سفارشات “به شدت پایین تر” است. این دو تخفیف دهنده علاوه بر تورم، با مشکلات تحویل نیز دست و پنجه نرم می کنند.

در شرکت آلدی، سهم فروش کالاهای غیرخوراکی تا 20 درصد کاهش یافته است، در Lidl حتی بدتر به نظر می رسد. تخفیف دهنده فقط یک مورد را با غیر خوراکی به دست می آورد گردش مالی کمتر از 10 درصد. شرکت مادر، Schwarz Group، که Kaufland نیز به آن تعلق دارد، در واقع یک هدف 15 درصدی را تعیین کرده است.