تجربیات و بررسی ها – آیا ارائه دهنده جدی است؟

این شرکت در Trustpilot تأیید شده است. به عنوان مثال، Trustpilot هویت و اصالت یک شرکت را بررسی می کند تا مطمئن شود که اطلاعات و بررسی ها قابل اعتماد هستند. پس جواب مثبت است! Zendure جدی است. حتی اگر شرکت همچنان باید از نظر ارتباط و خدمات با مشتری پیشرفت بیشتری کند.

در این ویدیو به شما نشان می دهیم که چگونه می توانید هر روز از محیط زیست محافظت کنید:

نظرات مشتریان: اینها تجربیات Zendure هستند

رتبه‌بندی‌های منفی اغلب به‌عنوان یک عامل بازدارنده عمل می‌کنند، اما کاملاً طبیعی هستند و در مورد جدی بودن آن چیزی نمی‌گویند. حتی بهترین ارائه دهندگان نیز با انتقاد مواجه می شوند. مهم است که به رابطه بین تجربیات منفی و مثبت توجه کنید.

با توجه به افزایش قیمت انرژی، افراد بیشتری به دنبال جایگزینی برای منبع تغذیه خود هستند. در میان بسیاری از ارائه دهندگان، اغلب مشخص نیست که کدام یک جدی است. ما در اینجا به شما نشان خواهیم داد که آیا شرکت الکترونیک Zendure یکی از جایگزین های جدی است یا خیر.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

GIGA توصیه می کند

مقالات جالب تر

بیایید نگاهی دقیق تر به رتبه بندی ها بیندازیم: رتبه های مثبت در درجه اول محصولات را تحسین می کنند. در مورد تجربیات منفی که بسیار کم و 9 درصد هستند، اصطلاحاتی مانند «تاکتیک‌های انتظار»، «دست‌ها از کار افتاده» یا «مورد محافظت از خریدار». بیش از همه، عدم ارتباط با مشتری، خدمات رسانی و عدم دریافت رسید مورد انتقاد است. بسیاری از مشتریان تنها ستاره ها را ترک کرده اند اما هیچ توضیحی ارائه نکرده اند، به همین دلیل است که بازخورد زیادی با مجموع 178 رتبه بندی وجود ندارد.

آیا Zendure قانونی است؟

Zendure یک شرکت الکترونیکی است که به طور پیوسته در حال رشد است که در دره سیلیکون (ایالات متحده آمریکا) و منطقه خلیج بزرگ (چین) متخصص در نیروگاه‌های برق بالکن، ژنراتورهای خورشیدی و نیروگاه‌ها است. از آنجایی که تأثیرات خارجی مانند شرایط آب و هوایی شدید یا درگیری‌های سیاسی همیشه منبع تغذیه بدون مانع را فراهم نمی‌کند و در نتیجه هزینه‌های انرژی افزایش می‌یابد، فناوری‌های پیشرفته باتری جایگزین پایداری را ارائه می‌دهند.

در پلتفرم رتبه بندی، Trustpilot، 178 بررسی از Zendure از آنها وجود دارد 79٪ شامل پنج ستاره است. بنابراین شرکت Trustpilot را با یک کاهش می دهد “فوق العاده” دور. 4.3 از 5 ستاره!