تجارت بزرگ با ایستگاه‌های شارژ: در فولکس‌واگن جو طلایی وجود دارد

رئیس جدید فولکس واگن، اولیور بلوم، بارها تعهد روشنی به آینده خودروهای الکترونیکی با باتری الکتریکی داده است. اخیراً او کریستین لیندنر را با نظرش درباره رئیس E-Fuels FDP کریستین لیندنر آزار داد. با شعار “مخزن جدید بارگیری می شودبه نظر می رسد تمرکز ویژه ای بر گسترش زیرساخت شارژ وجود دارد. اینکه آیا می خواهید به درستی سرمایه گذاری کنید در حال حاضر در حال بررسی است.

با این حال، هنگام گسترش زیرساخت شارژ، این به تنهایی نیست که تفاوت را ایجاد می کند، بلکه همکاری ها. مرسدس علاوه بر بی‌ام‌و و شرکت نفتی بی‌پی، در شبکه راه‌حل‌های شارژ دیجیتال (DCS) نیز مشارکت دارد که طبق گفته‌های خود، ۴۰۰ هزار نقطه شارژ در اروپا نیز فراهم می‌کند. به همراه BMW، VW، فورد و هیوندای، سازنده بادن-وورتمبرگ نیز بخشی از کنسرسیوم Ionity است. شبکه شارژ آن متشکل از 480 ایستگاه شارژ سریع در سراسر آلمان است که هر یک تا 350 کیلووات خروجی دارند (منبع: Tagesschau).

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

گروه فولکس واگن با خود دارد برند شارژ و انرژی Elli با همکاری ارائه دهندگان انرژی، بیش از 400000 نقطه شارژ در سراسر اروپا راه اندازی شده است. این موضوع آن را به یکی از بزرگترین شبکه های شارژ در اروپا تبدیل می کند.

برای افرادی که به خودروهای الکترونیکی شک دارند، یک چیز به ویژه در آلمان وجود ندارد: زیرساخت شارژ خوب توسعه یافته. شبکه شارژ تکه تکه یکی از مهمترین موانع حمل و نقل الکترونیکی و مشکلی است که همچنان خریداران را منصرف می کند. اما این می تواند به زودی تغییر کند، زیرا به نظر می رسد فولکس واگن طعم خون را چشیده است.

تحرک

خبر خوب برای خودروهای الکترونیکی: فولکس‌واگن تمرکز خود را بر تجارت شارژ افزایش می‌دهد

بنابراین به نظر می‌رسد که در فولکس‌واگن یک جوی طلایی وجود دارد. با این حال، باید دید چگونه اهداف خاص تیم مدیریت فولکس واگن به نظر خواهد رسید و در نهایت اجرا خواهد شد.

سازندگان خودرو و زیرساخت شارژ: در عجله طلا

VW شناسه را نشان می دهد. وزوز در جهان جنگ ستارگان

GIGA توصیه می کند

مقالات جالب تر

اما دیگر خودروسازان نیز سرمایه گذاری زیادی انجام می دهند: مرسدس بنز می خواهد تا پایان دهه بیش از 10000 نقطه شارژ در سراسر جهان نصب کند و آماده است چند میلیارد در دست گرفتن نمی‌خواهیم تنها به توانایی شرکت‌های انرژی برای عمل کردن تکیه کنیم. شرکت آمریکایی تولیدکننده خودروهای الکترونیکی تسلا در حال حاضر بیش از 40000 ایستگاه شارژ سریع خود یعنی سوپرشارژرها را در سراسر جهان راه اندازی کرده است.

این نقل قول از Elke Temme، رئیس بخش “شارژ و انرژی” آمده است. او تجارت را با ایستگاه های شارژ و تمام خدمات مرتبط فولکس واگن در همه برندها کنترل می کند. این شامل تمام موضوعات مربوط به انرژی، خدمات شارژ، تجهیزات و زیرساخت می شود – یک کسب و کار با پتانسیل عظیم، بنابراین Temme در یک مصاحبه (منبع: رویترز).

مخصوصا اون یکی گسترش ایستگاه های شارژ سریع برای موفقیت حرکت الکترونیکی بسیار مهم است. این کسب و کاری است که با توجه به میزان امتیاز شارژی که به زودی در آلمان و اروپا مورد نیاز خواهد بود، وعده پرداخت را می دهد.

در هر صورت فولکس‌واگن می‌تواند خودروهای الکترونیکی را تبلیغ کند: