تبلیغات در Prime Video: چیزی برای مشتریان آمازون در حال آمدن است

نتفلیکس راه را نشان داده است و دیزنی پلاس دیری نخواهد آمد: تبلیغات در سرویس‌های استریم پولی دیگر غیر معمول نیست. تاکنون، Prime Video استثناء قابل ستایش را در اینجا ارائه کرده است. اما احتمالا به زودی تغییر خواهد کرد.

آمازون قصد دارد Prime Video را تبلیغ کند

به نظر می رسد آمازون در حال کار به سمت این موضوع است تبلیغات را در سرویس پخش محبوب Prime Video معرفی کنید. این توسط وال استریت ژورنال گزارش شده و به منابع داخلی آمازون اشاره می کند. بر این اساس، فرد می خواهد تبلیغات بیشتری را برای جبران هزینه های بالای تولیدات خود سرویس استریم انجام دهد.

بر اساس این گزارش، این برنامه ریزی هنوز در مراحل ابتدایی است. بنابراین، مدل مشخصی از نحوه قرار دادن تبلیغات در آینده هنوز مشخص نشده است. با این حال، مشترکین احتمالاً باید در این مورد انتظار داشته باشند برای همه کسانی که ترجیح می دهند به تماشای سریال ها و فیلم ها در Prime Video بدون تبلیغات ادامه دهند، گران تر می شود.

بدون تبلیغات به سختی امکان پذیر است، اما هنوز تفاوت هایی بین ارائه دهندگان مختلف جریان وجود دارد:

اشتراک گران تر بدون تبلیغات؟ مسیر آمازون هنوز مشخص نیست

اگر می خواهید از آن اجتناب کنید، می توانید سطح اشتراک گران‌تری را تکمیل کنید باید. اما جایگزین های دیگری نیز قابل تصور است. با تنظیم مجدد آمازون موزیک، آمازون قبلاً نشان داده است که مسیرهای دیگری نیز در حال طی شدن است. اخیراً موسیقی های بیشتری برای گوش دادن بدون پرداخت هزینه اضافی وجود داشته است. در عین حال، شما باید هزینه بیشتری بپردازید تا بتوانید آهنگ ها و آلبوم ها را به صورت درخواستی گوش دهید.

این مرحله برای سریال یا فیلم به سختی قابل تصور است. اما این نشان می دهد که آمازون در بازنگری در ارائه استریم خود خلاقیت به خرج می دهد و احتمالاً راه خود را طی می کند. در حالی که نتفلیکس یک اشتراک تبلیغاتی را معرفی کرد، ارزان تر از سطوح دیگر است، کاربران دیزنی + به زودی باید همین کار را انجام دهند برای جلوگیری از تبلیغات هزینه اضافی بپردازید. به محض اینکه مشخص شد آمازون کدام طرف را انتخاب خواهد کرد، به شما اطلاع خواهیم داد.



منبع

بر اساس منابع داخلی در آمازون، گفته می شود که تولیدات داخلی به نام آمازون اورجینال برای مشتریان تبلیغاتی بالقوه بسیار مورد توجه است. به عبارت دیگر: در سریال های موفقی مانند The Boys یا در پروژه های پرستیژی مانند The Rings of Power می توان به ویژه فروش فضای تبلیغاتی گران قیمت تبدیل شود.

این همچنین نشان می دهد که تبلیغات در آمازون که اکنون مورد بحث قرار می گیرد مربوط به تریلرهای قبل یا بعد از سریال یا فیلم نیست. پس از همه، آنها در آمازون غیر معمول نیستند. در عوض، آن را در مورد بلوک های تبلیغاتی کلاسیک، که در مورد در طول یک فیلم پخش شد و این یکی قطع کردن خواهد شد