تبلت سامسونگ را خاموش کنید – بدون Bixby اینگونه کار می کند

GIGA توصیه می کند

مقالات جالب تر



منبع

پس از انجام این تنظیمات، می‌توانید با فشار دادن و نگه داشتن دکمه پاور و سپس ضربه زدن روی «خاموش کردن» در منوی پاور ظاهر شده، تبلت خود را به طور معمول خاموش کنید.

شما فقط می خواهید تبلت سامسونگ خود را خاموش کنید، اما در عوض به راه اندازی Bixby ادامه دهید؟ ما به شما نشان خواهیم داد که چه گزینه هایی وجود دارد.

سامسونگ الکترونیکس
سامسونگ: مشکلات را خودتان حل کنید

به این ترتیب می توانید تبلت سامسونگ خود را خاموش کنید

مشابه گوشی‌های هوشمند یا ساعت‌های هوشمند سازنده، تبلت‌های جدیدتر سامسونگ را دیگر نمی‌توان به سرعت و به‌طور مستقیم مانند مدل‌های قبلی خاموش یا راه‌اندازی مجدد کرد. زیرا با دومی کافی بود دکمه پاور را نگه دارید، به منظور خاموش کردن دستگاه نهایی مربوطه.

آیا شما هم گوشی هوشمند سامسونگ دارید و مدام با آن مشکل دارید؟ در این ویدیو به شما نشان می دهیم که چگونه این موضوع را کنترل کنید.

اگرچه مدل های جدیدتر هنوز دکمه پاور دارند، با نگه داشتن آن فقط دستیار صوتی Bixby راه اندازی می شود. اگر این مورد در تبلت سامسونگ شما نیز صادق است، هنوز دو راه ممکن برای خاموش کردن دستگاه وجود دارد:

  • در همان زمان نگه دارید دکمه پاور و دکمه کاهش صدا را فشار داده و نگه داریدتا زمانی که منوی پاور روی صفحه نمایش ظاهر شود. در آنجا دکمه «خاموش کردن» را خواهید دید.
  • را می کشد نوار وضعیت دو بار متوالی پایین می آید و سپس به دنبال دکمه خاموش/روشن می گردد. این در قسمت بالایی دقیقاً در کنار نماد چرخ دنده قرار دارد که برای باز کردن تنظیمات از آن استفاده می کنید. سپس به منوی پاور ذکر شده در بالا نیز هدایت خواهید شد.

بنابراین شما رفتار معمول دکمه پاور را بازیابی می کنید

اگر به هر حال نمی‌خواهید از Bixby استفاده کنید، می‌توانید عملکرد معمول دکمه پاور را بازیابی کنید. برای انجام این کار، به سادگی به تبلت سامسونگ خود بروید تنظیمات سیستم به Advanced Features > Function Key بروید و Power Off Menu را در قسمت Press and Hold انتخاب کنید.

سامسونگ یکی از محبوب ترین تولید کنندگان گوشی های هوشمند و تبلت های مبتنی بر اندروید است. اما بسیاری از نسل جدید این دستگاه ها، کاربران را با تغییراتی در عملکرد مواجه می کنند. اگر می‌خواهید یک تبلت مدرن سامسونگ را خاموش یا راه‌اندازی مجدد کنید، معمولاً هنگام تلاش دستیار زبان Bixby از شما استقبال می‌کند. در اینجا می‌توانید دریابید که در مورد آن چه کاری می‌توانید انجام دهید و واقعاً چگونه رایانه لوحی خود را خاموش می‌کنید.