تاریخ همه رویدادها (آوریل)

پس از اینکه سوپراستارهای اسمکدان در سال گذشته پس از شکست مرتبط با کرونا به آلمان بازگشتند، هنوز هیچ اطلاعاتی برای سال 2023 وجود ندارد که آیا WWE به آلمان خواهد آمد یا خیر. در ماه آوریل 4 تاریخ خام در انگلستان، ایرلند شمالی و فرانسه وجود دارد، اما هیچ رویدادی برای آلمان اعلام نشده است.

در سال 2023، رویداد King of the Ring در سال 2023 قرار بود بازگردد. اولین نسخه در سال 1985 بود. در آن زمان، دون موراکو این عنوان را تضمین کرد. از سال 1993 تا 2002 این رویداد هر ساله به صورت یک رویداد واحد برگزار می شد. پس از آن، هر از گاهی یک پادشاه حلقه انتخاب می شد، اما نه در چارچوب یک تورنمنت عصر. صاحب عنوان فعلی خاویر وودز است که در اکتبر 2021 در عربستان سعودی تاج پادشاهی حلقه را به دست آورد. مسابقات King of the Ring قرار بود در کنار یک Queen of the Ring در 27 می برگزار شود. در این بین اما مشخص است که «شب قهرمانان» در آن تاریخ برگزار خواهد شد. مشخص نیست که آیا این مسابقات به اواخر سال به تعویق افتاده است یا خیر.

در نمایش های هفتگی WWE، RAW، SmackDown و Co.، سوپراستارهای اطراف رومن رینز وظایف خود را انجام می دهند، در “PPVs” سبک آزاد دنبال می شود. برای اطمینان از اینکه یک رویداد مهم کشتی را از دست ندهید، در اینجا تقویم WWE PPV 2023 است.

WWE
رویداد بعدی WWE: Wrestlemania 39 به پایان رسید، تماشای بزرگ دو رویداد آخر هفته دارای نکات برجسته و کمی هیجان بود. بعد از رسلمنیا، “رویداد زنده پریمیوم” بعدی در اوایل ماه می ادامه خواهد داشت. سپس در روز شنبه، 6 مه Wrestlemania Backlash برگزار می شود.

در اصل، نسخه ای از رویداد “روز اول” در روز سال نو نیز برای سال 2023 برنامه ریزی شده بود. از آن زمان این رویداد لغو شده است. دلیل ارائه شده این است که رویداد اصلی در تاریخ در رقابت مستقیم با فصل NFL برگزار می شود. از یک طرف، گروه پخش NBCUniversal رویدادهای زنده را از طریق “Peacock” در ایالات متحده پخش می کند، اما همزمان بازی های فوتبال آمریکایی را نیز پخش می کند. احتمالاً باید با لغو “روز 1” از برنامه های رقابتی جلوگیری کرد. تعویق برنامه ریزی نشده است. پس از «سریال بازمانده» در پایان نوامبر، «رویداد زنده پریمیوم» بعدی تنها با «رویال رامبل» در ژانویه 2023 برگزار خواهد شد.

سال 2022 “PPV” با “سریال بازمانده” در نوامبر تکمیل شد. هیچ رویداد مهمی در ماه دسامبر وجود ندارد. برخلاف سال 2022، سال جدید با «روز 1» اعلام نخواهد شد. در عوض، «رویال رامبل» اولین رویداد مهم سال جدید است. برخلاف گذشته، یکشنبه دیگر منحصراً نیست، بلکه گاهی اوقات نیز وجود دارد برای پرداخت به ازای بازدید در روز شنبه برنامه ریزی شده است. هنوز تاریخ های زیادی برای سال 2023 به طور رسمی تعیین نشده است:

تاریخ مناسبت ها

شنبه 28 ژانویه 2023

غرش سلطنتی

شنبه 18 فوریه

اتاق حذف

شنبه 1 فروردین و یکشنبه 2 فروردین

رسلمنیا 39

شنبه 6 اردیبهشت

بک‌لش رسلمنیا

شنبه 27 اردیبهشت

پادشاه حلقه و تاج ملکه در عربستان سعودی شب قهرمانان

شنبه 1 جولای

پول در بانک در لندن

شنبه 5 آگوست

اسلم تابستانی

احتمالا نوامبر

گوهر تاج

احتمالا نوامبر

SurvivorSeries

WWE 2K23 Deluxe - USK & PEGI

البته نمایش های کشتی فقط در ایالات متحده یافت نمی شود. در آلمان می توانید به طور مرتب رویدادهای لیگ های محلی مانند wXw (کشتی شدید در غرب) یا GWF (فدراسیون کشتی آلمان) را از برلین تماشا کنید. برخی از رویدادهای wXw نیز در “شبکه WWE” گنجانده شده است. نمایش های ماهانه GWF را اغلب می توان به صورت رایگان در YouTube تماشا کرد. به این ترتیب زمان را تا رویداد بعدی WWE می گذرانید.

نام “Pay Per View” به نامگذاری رویدادهای WWE تبدیل شده است. از ابتدای سال 2022، این عبارت توسط خود WWE استفاده نشده است. در عوض، WWE cosmos اکنون از “رویدادهای برتر” صحبت می کند. در گذشته، انتقال باید جداگانه و با پرداخت هزینه رزرو می شد. با این حال، در این بین، نمایش ها به بخشی جدایی ناپذیر از پیشنهاد پخش خود تبدیل شده اند. بنابراین اصطلاح “PPV” دیگر در این زمینه معنی ندارد. این اصطلاح اکنون به طور محکم در واژگان طرفداران WWE تثبیت شده است.

تقویم WWE PPV 2023: تاریخ برای همه رویدادها در یک نگاه

یک رویداد بزرگ نیز برای ژانویه 2023 در حیدرآباد هند برنامه ریزی شده بود. اما این رویداد به تعویق افتاده است. به گفته دیو ملتزر، دلیل این امر تغییر ساختار در “سونی سیکس” است، ایستگاهی که رویدادهای WWE را در این کشور آسیایی پخش می کند. تغییرات نباید تا آوریل تکمیل شود، به طوری که رویداد WWE هند نیز باید در ابتدای سه ماهه دوم سال 2023 برگزار شود. بعد از اینکه در سال 2022 یک “PLE” در اروپا با “Clash at the Castle” برگزار شد، “Money In The Bank” امسال در لندن برگزار می شود.

مدت کوتاهی پس از رویال رامبل و در میانه “جاده به رسلمنیا”، تاریخ سامراسلم 2023 تایید شد. تعطیلات تابستانی بزرگ در 5 آگوست در دیترویت است.

رویدادهای WWE 2023: هنوز تاریخی در آلمان وجود ندارد

شما می توانید رویدادهای PPV را به صورت زنده از طریق شبکه WWE در آلمان تماشا کنید. در آنجا، بسته اشتراک ماهانه همچنین به همه PPV های WWE آینده و گذشته و نمایش های انحصاری متعدد دسترسی می دهد. نمایش هفتگی WWE SmackDown و RAW به دلیل قراردادهای تلویزیونی فعلی تنها با چند هفته تاخیر قابل مشاهده است. با این حال، رویدادهای NXT نیز در اینجا به صورت زنده در دسترس هستند.

براک لزنر
براک لزنر احتمالاً در بیشتر رویدادهای WWE Premium در سال 2022 دوباره به طور منظم حضور خواهد داشت (منبع تصویر: گتی ایماژ / ایتان میلر)
در ابتدا تنها چهار تاریخ بزرگ در تقویم کشتی با رویال رامبل، رسلمنیا، سامراسلم و “سری‌های بازمانده” وجود داشت. اکنون حداقل یک رویداد بزرگ در برنامه هر ماه وجود دارد. می توانید رویدادهای بزرگ را با یک حساب کاربری در “شبکه WWE” در آلمان پخش کنید. علاوه بر پخش زنده رویداد مربوطه، تکرار تمام رویدادهای قبلی کشتی WWE نیز وجود دارد. در سال 2022، برای اولین بار از سال 1992، یک رویداد بزرگ در اروپا رخ داد و در سال 2023 نیز یک رویداد بزرگ در اروپا برگزار خواهد شد.

WWE 2K23 Deluxe – USK & PEGI

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 2023/04/14 09:31

GIGA توصیه می کند

مقالات جالب تر