تارانتینو اشتباه فاحشی مرتکب شد

خوب است بدانید: مشترکین Prime می توانند نسخه OV بازی Inglourious Basterds را به صورت رایگان تماشا کنید – در اشتراک گنجانده شده است. با این حال، اگر بینندگان بخواهند دوبله آلمانی را تماشا کنند، باید آن را به قیمت 3.99 یورو اجاره کنند. کنجکاو

نسخه اصلی Inglourious Basterds را در آمازون تماشا کنید
حرامزاده های بی شکوه

کوئنتین تارانتینو را یکی از کارگردانان ستاره مطلق هالیوود می دانند. هر یک از فیلم های او مانند یک بمب به گیشه می رسد. تارانتینو همچنین در سال 2009 با بازی Inglourious Basterds به چشم گاو نرفته بود – اگرچه یک صحنه خاص دراماتیک مطلقاً معنی ندارد.

صحنه میخانه در Inglourious Basterds منطقی نیست

هرکسی میتونه اشتباه کنه! حفره های منطقی جدی را می توان بارها و بارها در فیلم های هالیوود یافت:

بسیاری از بینندگان در اولین باری که فیلم را دیدند متوجه حفره منطقی آن شدند، اما برخی از طرفداران اکنون مطمئن هستند که تارانتینو در این مورد اشتباهی مرتکب نشده است. آنها فکر می کنند که هلستروم بلافاصله فهمید که این حرامزاده ها هستند و خود را به شوخی بیمارگونه با آنها اذیت می کند – ظاهراً به این امید که حرامزاده ها وقتی بالاخره آنها را کشف کرد، دست از کار بکشند.

اینکه آیا تارانتینو در اینجا اشتباه فاحشی مرتکب شده یا فقط می‌خواست مخاطب را گمراه کند تا به امروز در نهایت مشخص نشده است. با این حال، هر دو نظریه معتبر هستند.

اما بینندگان ناظر متوجه خواهند شد که به نظر می رسد تارانتینو یک جزئیات مهم را در اینجا فراموش کرده است: گروهبان هوگو استیگلیتز در ارتش آلمان به خوبی شناخته شده است. در نهایت، خود فیلم قبلاً اشاره می کند که او پس از قتل 13 افسر گشتاپو در صفحه اول روزنامه های آلمانی قرار داشت. و یکی از زندانیان حرامزاده ها اندکی قبل از مرگش اعلام کرد: «همه در ورماخت آلمان می دانند هوگو استیگلیتز کیست.» مردان زیرزمین و به ویژه استورمبانفورر حرامزاده ها را داشتند. باید فوراً افشا شود.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

شما می توانید صحنه کلیدی را برای خودتان در اینجا تماشا کنید:

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت در تاریخ 2023/05/16 ساعت 12:51 ب.ظ

فن تئوری: بالاخره تارانتینو اشتباه نکرد؟

حرامزاده های بی شکوه

آنها پس از یک مکالمه طولانی در آنجا خواهند بود توسط SS-Sturmbannfuhrer Dieter Hellstrom (آگوست دیهل) افشا شد.، وقتی ستوان آرچی هیکوکس با حرکت اشتباه سه لیوان به ساقی سفارش می دهد. به جای استفاده از انگشت شست، اشاره و وسط، سه انگشت وسطش را بالا می گیرد. هلستروم مشکوک می شود، اسلحه اش را بیرون می کشد و چند ثانیه بعد در زیرزمین میخانه باران سرب می بارد.

که در حرامزاده های اینگلوریوس یک نیروی زبده متفقین در طول جنگ جهانی دوم بسیار پشت خطوط دشمن حرکت می کند. تنها هدف شما: نازی ها را بکش. در طول سفر خونین خود را از طریق رایش سوم، آنها نیز تماس با بازیگر آلمانی بریجت فون هامرزمارک (دایان کروگر) که در حال برنامه ریزی برای ترور کارکنان ارشد رژیم نازی است. گروهبان هوگو استیگلیتز (تیل شوایگر) و ستوان آرچی هیکوکس (مایکل فاسبندر) ترتیب ملاقات با او را می دهند. در زیرزمین یک میخانه فرانسوی، که در این مرحله مملو از سربازان آلمانی است.

با این حال، به نظر می‌رسد که هلستروم به این فکر نکرده است که واحد نخبگان هرگز با ایده زمین گذاشتن سلاح‌ها بازی نمی‌کنند و ترجیح می‌دهند خود را برای آرمان خود قربانی کنند. کاربر Reddit Death_Star_ شواهد مرتبطی را گردآوری کرده است که معتقد است این نظریه را پشتیبانی می کند: