تاجران بی روح زمام امور را در دست گرفته اند

تفسیری از Kaan Gürayer

اکنون، با این همه شباهت، یک مشکل وجود دارد: چرا یک iPad 2022 را با قیمت 579 یورو بخرید در حالی که می توانید iPad Air (2020) را با قیمت ارزان تر خریداری کنید؟ اپل نیز این را می‌داند، به همین دلیل است که در کوپرتینو: صفحه‌نمایش چند لایه برش داده است؟ نقاشی شده! Apple Pencil 2 پشتیبانی می کند؟ دور با آن! نسل اول باید کافی باشد.

حداقل در بیرون است iPad 2022 از هر نظر یک iPad Air (2020). به نظر یکسان است، وزن آن تقریباً یکسان است و ابعاد تقریباً یکسانی دارد: 248.6 × 179.5 × 7 میلی متر در مقابل 247.6 × 178.5 × 6.1 میلی متر. پردازنده نیز یکسان است، زیرا در هر دو تبلت از A14 Bionic استفاده شده است.

اپل به طور مصنوعی آیپد 2022 را محدود می کند

دلیل آن روشن است: حداکثر کردن سود. اکنون کل مجموعه آی‌پد اپل احساس می‌کند که افراد بی‌روح و بی‌روح کنترل را در دست گرفته‌اند و در حال تصمیم‌گیری درباره ویژگی‌های صفحه شطرنج هستند. با این حال، به جای ملکه و پیاده، ویژگی‌ها را جابه‌جا می‌کنند – همه با این هدف که کمی بیشتر از کیف پول خریدار خارج شوند.



منبع

با آیپد 2022، اپل آن را تا حد زیادی پیش برد. پیش از این هرگز تبلتی از سازنده فرقه تا این حد بر روی حداکثر کردن سود متمرکز نشده بود. مشتریان احمقی هستند که باید محدودیت های پوچ را تحمل کنند. حرص و طمع در حال حاضر مانند یک رشته قرمز در میان طیف محصولات iPad جریان دارد.

سیب

تریلر iPad و iPad Pro 2022

ویژگی ها مانند روی صفحه شطرنج به هم ریخته می شوند

همه اینها جدید نیست – و اتفاقاً رسوایی هم نیست. محصولات باید در فاصله معینی از یکدیگر باشند تا یکدیگر را آدمخوار نکنند. زمانی مذموم می شود که محدودیت های عمدی به ضرر مشتری است. در اینجا چنین است: عدم پشتیبانی از Apple Pencil 2 منجر به این وضعیت پوچ می شود که خریداران iPad 2022 به یک دانگل برای Apple Pencil 1 نیاز دارند، زیرا هنوز فقط یک اتصال دهنده لایتنینگ دارد. حداقل مداد رنگی جدید Logitech یک جایگزین است.

Magic Keyboard Folio فقط با iPad 2022 سازگار است

به از فروش صفحه کلید جادویی محافظت کنید – بنابراین فرض بدیهی – اپل این برگه را دارد منحصراً با iPad 2022 سازگار است. اپل از انتقال کانکتور هوشمند از پشت به لبه احساس بدی نداشت. برای یادآوری، iPad 2022 و iPad Air (2020) تقریباً یکسان هستند. اگر شما صاحب دومی هستید، نمی توانید از صفحه کلید جادویی استفاده کنید و باید از کیبورد جادویی گران تر استفاده کنید. واقعا چرا اپل؟

در سال 2010 استیو جابز اولین آی پد را ارائه کرد. از آن زمان، اپل بدون چالش بر تخت تبلت نشسته است و هیچ سازنده دیگری حتی به گروه آمریکایی نزدیک نمی شود. ترکیب سخت‌افزار و نرم‌افزار و میلیون‌ها برنامه بهینه‌سازی شده برای تبلت، آی‌پد را عملاً غیرقابل نفوذ کرده است. iPad 2022 جدید به طرز چشمگیری نشان می دهد که فقدان رقابت برای 12 سال چقدر می تواند شما را سیر و تنبل کند.

اما موانع مصنوعی از این هم فراتر می روند. همراه با آیپد 2022، اپل یک صفحه کلید جادویی جدید نیز با قیمت 299 یورو معرفی کرد که از دو بخش تشکیل شده است: یک پوشش محافظ و یک صفحه کلید قابل اتصال. این نه تنها به طور قابل توجهی نازک تر است و بنابراین حمل و نقل را راحت تر می کند، بلکه تعدادی کلید عملکردی را نیز ارائه می دهد – چیزی که صفحه کلید جادویی گران قیمت باید بدون آن کار کند.

اطلاعات بیشتر در مورد iPad 2022 جدید در ویدیو: