بی ام و و شرکت باید سخت فشار بیاورند

ارقام خودروسازان آلمانی برای چین هشداردهنده است: فولکس‌واگن تنها برندی است که هنوز هم می‌تواند سهم ناچیز از رونق خودروهای الکترونیکی چین را داشته باشد. 2.4 درصد از خودروهای الکتریکی خالص، که در سال 2022 در چین فروخته شد، حساب ولفسبورگ. BMW، مرسدس و آئودی فقط آن را مدیریت می کنند 0.8، 0.3 و حتی فقط 0.1 درصد به ترتیب. این نتیجه ارقام بیمه است که برای خودروهای جدید در چین اجباری است (منبع: Handelsblatt).

خودروسازان آلمانی باید نگران الاغ طلایی خود باشند: چین برای سال ها مهم ترین بازار فروش BMW، مرسدس، فولکس واگن و شرکت بوده است. با این حال، با تغییر به خودروهای الکتریکی، همه چیز اکنون تاریک به نظر می رسد.

علاقه ای به ماشین های الکتریکی ندارید؟ چینی ها برندهای آلمانی را نادیده می گیرند

رقابت واقعی: در حالی که مارک های آلمانی دیگر در چین محبوب نیستند، ما خودروهای الکترونیکی چین را بیشتر و بیشتر دوست داریم.

نرم افزار بیشتر، ماشین کمتر: این چیزی است که مشتریان در چین می خواهند

همه نشانه های روشنی از جذابیت بازار چین است. اما بی‌ام‌و، مرسدس و شرکت آشکارا راه‌حل مناسبی را پیدا نکرده‌اند. به عنوان تولید کننده خارجی فقط تسلا می تواند تا حدودی خود را حفظ کند و به 7.8 درصد می رسد. موفق ترین خودروی الکتریکی در چین – و بنابراین در جهان – یک سدان لوکس یا یک SUV بزرگ نیست. همانطور که از نام آن پیداست، Wuling Hongguang Mini EV است مینی ماشین الکترونیکی با پول کم و تقریباً 410000 ثبت نام جدید به تنهایی دارد.

برای مثال، BYD، Nio و GWM، نه تنها به آرامی، بلکه مطمئناً تجارت بیشتری در اروپا انجام می دهند. در چین آنها ستاره های تیرانداز مطلق هستند. هیچ سازنده دیگری بیش از این خودروهای الکتریکی در چین فروخته است BYD با سهم خوبی 16 درصد ثبت نام های جدید. در مقایسه سال به سال، آنها این کار را کرده اند به علاوه 90 درصد تقریبا دو برابر شد در مجموع حدود 200000 قطعه از برندهای آلمانی می آید.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

علاوه بر این، ارائه دهندگان چینی می توانند عملاً هر کاری را که مشتریان چینی به آن اهمیت می دهند، بهتر انجام دهند: ماشین های متصل، که به اینترنت و گوشی هوشمند متصل می شوند یا کنترل صدا می خواهم رانندگان را اینجا ببینم مشکلات نرم افزاری a la VW را نمی توان به خوبی در آنجا فروخت. در حالی که خودروسازان آلمانی در چین در حال ضعیف شدن هستند، مدل های بیشتری از تولید کنندگان چینی به ما می آیند. با ناراحتی مرسدس بنز، بی ام و به خصوص فولکس واگن، آنها نیز چشمگیر هستند.

این برای خودروسازان آلمانی از چند جهت تلخ است: از یک طرف، آنها از موقعیت خوبی در چین با خودروهای الکترونیکی که هنوز در مورد موتورهای احتراقی وجود دارد، فاصله دارند. مارک های آلمانی در سراسر جهان فروش می کنند بیش از یک سوم فروش سالانه آنها در چین است. از سوی دیگر، استرومر به طور فزاینده ای به ستاره جدید در آسمان اتومبیل تبدیل می شود – و همراه با آنها تولید کنندگان آنها، که اکثر آنها مارک های محلی هستند.