به همین دلیل خریداران مک بوک باید منتظر بمانند

پس آیا این غیر منطقی نیست که اپل مدلی با پردازنده «قدیمی» در بهار معرفی کند؟ این سوال کاملاً مشروع هنوز پاسخ داده نشده است. اما تا آوریل زمان زیادی نمانده است. احتمالاً شایعات و گزارش‌های بیشتری از قبل ظاهر می‌شوند و تاریکی را روشن می‌کنند.

MacBook Air 2022: تمام اطلاعات در مورد نوت بوک جدید اپل

M2 یا M3: سوال بزرگ

کارشناس شنیده است که نمایشگر مربوطه در حال تولید است. درست به موقع برای راه اندازی بازار و رویداد اپل در بهار. مهم است بدانید: مدل جدید باید در حال حاضر جایگزین نسخه شناخته شده 13 اینچی نشده است، بلکه مکمل است. مشتریانی که به صفحه نمایش بزرگتر علاقه دارند، دیگر لزوماً مجبور نیستند به سراغ مک بوک پرو بزرگتر بروند.

احتمالاً در ماه آوریل یک برادر بزرگتر پیدا می کنم:

جزئیات بیشتر در مورد مدل جدید هنوز مشخص نیست و همینطور است بنابراین بزرگترین سوال بی پاسخ مانده است: آیا مک بوک ایر جدید و بزرگتر دارای تراشه M2 خواهد بود یا تراشه M3 که قرار است معرفی شود؟ با نگاهی محافظه‌کارانه، می‌توان در مورد تراشه معروف M2 حرف‌های زیادی گفت. از سوی دیگر، طبق شایعات، اپل نیز می خواهد M3 را در سال 2023 معرفی کند و احتمالا یک مک بوک ایر را نیز به آن مجهز کند. مزیت بزرگ M3 در کارایی آن نهفته است. به لطف طراحی جدید 3 نانومتری، تراشه قدرتمندتر است، اما انرژی کمتری مصرف می کند – ایده آل برای رایانه های همراه.

فقط به همین میزان: راس یانگ در گذشته اغلب مورد توجه بود. اعلام باید بر این اساس باشد به عنوان یک جنون صرف رد نمی شود تبدیل شود. چیزی در اپل رخ می دهد و در حال حاضر به شدت خش خش می کند.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع در اواخر سال گذشته شایعاتی وجود داشت، اما حالا راس یانگ، صاحب نام شناخته شده صنعت، خود را متعهد کرده است و انتظار دارد مدل جدیدی از مک بوک ایر برای اوایل ماه آوریل عرضه شود. ویژگی ویژه: نمایشگر 15 اینچی بزرگتر (منبع: MacRumors).

مک بوک ایر جدید: مدل 15 اینچی در ماه آوریل از اپل

آیا در حال حاضر به خرید یک مک بوک ایر جدید با تراشه M2 فکر می کنید؟ شاید باید کمی بیشتر صبر کنید، حداقل اگر می تواند یک سایز بزرگتر باشد. اپل در حال آماده سازی یک سورپرایز برای ماه آوریل است.

سیب