به همین دلیل خرس کوکائینی فیلم سال من است

بنابراین اگر از این نوع طنز خوشتان می آید، خود فیلم ارزش دیدن را دارد. اما چیزی که او را برای من خاص می کند این است شباهت آن به جهان در سال 2023. به ندرت پیش می آید که فیلم و شخصیتی به این خوبی با زمانه تطابق داشته باشد. بیایید فهرست قیاس ها را مرور کنیم. خرس کوکائینی است …

  • سیاره زمین تحت تاثیر بحران آب و هوا
  • پوتین، رئیس جمهور روسیه، با تخیلات قدرت مطلق
  • تئوری توطئه به اوج خشم در تلگرام دامن زد
  • ایلان ماسک، رئیس جدید توییتر، به نبوغ خود متقاعد شده است
  • شهروند خشمگینی که احساس می کند با آنها ناعادلانه رفتار می شود
  • متعصب کریپتو/NFT سریع ثروتمند می شود
  • سرمایه داری محکوم به رشد
  • ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا که نتایج انتخابات را نادیده گرفت و به خشونت دامن زد
  • ویروس کرونا که جمعیت جهان را فلج کرده است

عنوان به تنهایی نمی تواند کاملتر باشد. کوکائین (dt.: cocaine)، دارویی که نبض را افزایش می دهد، سرخوشی، تحریک کننده، مهارکننده است. خرس، دقیق تر یک خرس سیاه، یکی از بزرگترین شکارچیان سیاره ما، افسانه ای، قدرتمند، خطرناک.

نظری از کلودیو مولر

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع اکنون قصد دارم سرعتم را کم کنم و هر زمان که عصبانی می شوم به خرس کوکائین فکر کنم.

از آنجا که خرس کوکائین، همه ما هستیم. اما ما مجبور نیستیم باشیم.

زندگی خنده دارتر از گند است

خرس کوکائین.

خرس کوکائین – تریلر آلمانی

خرس کوکائین: فیلمی به عنوان نماد زمانه ما

GIGA توصیه می کند

مشاوره خرید با موضوع سینمای خانگی

باورش سخت است که این ترکیب اکنون به یک فیلم هالیوود تبدیل شده است. و این فقط به این دلیل است که بر اساس یک داستان واقعی ساخته شده است. فرم کوتاه: در سال 1985، یک قاچاقچی مواد مخدر و افسر سابق مواد مخدر، به دلیل سنگین بودن هواپیما، کیلوها کوکائین را به بیرون پرتاب کرد. سپس از هواپیما بیرون پرید و جان باخت. سه ماه بعد همان خرس کوکائین پیدا شد – در اثر مصرف بیش از حد (70 کیلوگرم) کوکائین درگذشت (منبع: IFL Science).

خرس کوکائینی همه اینهاست خرس کوکائین تصویری از خشمی است که هر روز ما را احاطه می کند. یک نفر در توییتر، فیس بوک، لینکدین یا یوتیوب چیزی می نویسد و شما ناراحت می شوید. همسایه خیلی بلند دریل می کند، راننده جلوی من خیلی آهسته رانندگی می کند، بازی جدیدی که ماه هاست منتظرش بودم، نه آنطور که می خواستم. خشم، عصبانیت، استرس جوش می زند. ما یا اطرافیانمان دائماً آشفته یا خشمگین هستیم. گاهی اوقات شبیه یک هذیان جمعی است.

بنابراین شخصیت خرس کوکائین می تواند آینه ای در مقابل ما نگه دارد. همانطور که به خرس دیوانه خواهیم خندید، شاید باید به خودمان لبخند بزنیم. آیا باید از همه چیز ناراحت شویم؟ یا آیا چیزهای زیادی وجود ندارد که بتوانیم جدا از مشکلات بدون شک عمده و فوری زمانه خود با آرامش بیشتری بپذیریم؟

همانطور که تریلر بالا نشان می دهد، این فیلم که در ماه آوریل اکران می شود، از آن الگو استفاده می کند و البته آن را بازسازی می کند. خرس می شود ماشین کشنده توربوشارژ، که کمپینگ ها و کوهنوردان را شکار می کند و هر چیزی را که در مسیرش باشد خرد می کند. بی‌رحمانه به نظر می‌رسد، اما اگر تریلر را باور کنید، لحظات خنده‌داری نیز دارد.

یک خرس خشمگین روی کک دقیقا همان حیوانی است که دنیای ما را در سال 2023 به بهترین شکل توصیف می کند. یک خدمت بزرگ از هالیوود که فیلمی در مورد چنین خرس کوکائینی در حال حاضر به سینماها می آید. اما این تنها یکی از دلایلی است که من مشتاقانه منتظر آن هستم.