به همین دلیل باید در 23 آگوست کوک کنید

Disney+ تاریخ عرضه را با این تیزر تریلر فاش می کند:

همچنین شناخته شده است که هایدن کریستنسن به عنوان آناکین اسکای واکر (دارث ویدر) ظاهری خواهد داشت. او در این مدت توانست نقش خود را از سه گانه پیش درآمد در مجموعه Obi Wan Kenobi از سر بگیرد.

سپس با ” شروع کنیدآهسوکا” یک سریال لایو اکشن دیگر (در دیزنی + تماشا کنید). قهرمان همنام قبلاً عمدتاً از مجموعه انیمیشن شناخته شده بود. اما قبلاً در “ماندالوریان” اولین حضور زنده “آهسوکا” با بازی روزاریو داوسون ظاهر شد. او همچنین در The Book of Boba Fett، که همچنین یک اسپین آف از The Mandalorian است، دیده شد.

آشوکا در دیزنی + از 23 اوت 2023 (تیزر)

داستان Ahsoka حدوداً پنج سال پس از بازگشت جدی می‌گذرد. به عنوان یک شخصیت شرور، او اولین بازی خود را در یک سریال لایو اکشن انجام می دهد دریاسالار بزرگ تراون لارس میکلسن با بازی لارس میکلسن، که پیش از این صدای خود را در نقش در جنگ ستارگان شورشیان قرض داده بود.

به طور خلاصه: برای طرفداران جنگ ستارگان، تابستان امسال “آهسوکا” خواهد بود برنامه اجباری و قطعه ای دیگر از پازل دنیای جنگ ستارگان که همیشه در حال گسترش است.



منبع

به طور کلی، طرفداران می توانند مشتاقانه منتظر باشند هشت قسمت خوشحال باش. آخرین مورد از اینها قرار است در 11 اکتبر 2023 در دیزنی پلاس منتشر شود.

مسئول فیلمنامه دیو فیلونی. او نه تنها روی مجموعه‌های قبلی جنگ ستارگان کار کرده است، بلکه همراه با جان فاورو به عنوان نیروی محرکه موفقیت در جنگ ستارگان «ماندالوریان» شناخته می‌شوند.

مجموعه درجه یک

حالا بعد از این همه سال، آهسوکا دارد سریال شایسته خودش را می گیرد. “آهسوکا” نامیده می شود دنباله مستقیم سریال انیمیشن “شورشیان جنگ ستارگان” در نظر گرفته شده و همانطور که قبلاً ذکر شد، یکی دیگر از اسپین آف های “ماندالوریان” است.

فصل سوم The Mandalorian در سال 2023 در دیزنی پلاس پخش شد. اما ارائه‌دهنده استریم امسال حتی بیشتر برای طرفداران جنگ ستارگان در نظر گرفته است. پر کردن در حال حاضر به موقع در ماه اوت می آید، زیرا در آن زمان است که “Ahsoka” در نهایت شروع می شود.

Ahsoka از 23 سپتامبر 2023 دیده می شود: دیزنی + تاریخ شروع را نشان می دهد

آخرین قسمت Mandalorian در 19 آوریل 2023 پخش شد. از آن زمان، طرفداران جنگ ستارگان در سرتاسر جهان منتظر منابع هستند. خواهد شد در دیزنی + از 23 آگوست دادن – یک چهارشنبه طبق معمول.