به قول شما CS:GO 2 حتما باید این 3 نکته انتقادی را حل کند

شما موافق هستید: باید برای هکرها و متقلبان غیرممکن شود، یا حداقل آن را بسیار دشوارتر کرد. یکی درسته برنامه ضد تقلب پیشنهاد شده توسط شما، و همچنین یک ممنوعیت منطقی سخت افزاری، که باید واقعاً به افراد مربوطه آسیب برساند.

  • تراکنش‌های خرد باید ناپدید شوند

طبق آخرین اطلاعات در توییتر، به نظر می رسد یکی وجود دارد شواهد روشنی از اقدامات مدرنیزاسیون. از یک طرف قرار است سرور 128 تیکی معرفی شود، از طرف دیگر سیستم همسریابی کاملا جدید معرفی شود.

CS:GO 2 یا CS:GO منبع 2 باید در ماه مارس منتشر شود، اما این حتی به چه معناست؟ هنوز مشخص نیست که این شایعات صحت داشته باشند یا اینکه آیا این یک بازی جدید یا یک نسخه بهبود یافته است.

  • CS:GO 2 – یک بازی کاملا جدید
  • منبع CS:GO 2 – Counter-Strike معروف در آخرین موتور Valve

بسیاری از شما همین آرزو را دارید: برای متقلبان باید کاری کرد. در واقع، فرد مرتباً با شکایت هایی در مورد هکرها و متقلبان مواجه می شود. اگر چه شخص بارها و بارها در مورد امواج ممنوعیت در بازی مطالعه می کند، اما اینها بیشتر فقط یک قطره در اقیانوس هستند.

چند روزی است که شایعاتی مبنی بر عرضه CS:GO 2 یا CS:GO Source 2 به زودی منتشر شده است. مشخص نیست که آیا این یک بازی کاملاً جدید است یا بهبود یافته فعلی. با این وجود، ما از شما پرسیدیم که Valve باید چه کاری متفاوت با یک دنباله انجام دهد.

ضد ضربه: حمله جهانی

Counter-Strike: Global Offensive 2 – که باید تغییر کند

این ریزتراکنش ها خاری در چشم بسیاری از شماست.

  • بازگشت به اصول اولیه و امکانات بیشتر

تصاویر منتشر شده توسط کاربر توییتر Gabe Follower کد منبع 2 را نشان می دهد که در هزاران خط داده در به روز رسانی Dota 2 پنهان شده است:

  • ارجاع به نقشه باغ وحش، که مدت کوتاهی پس از اولین نمایش آن در سال 2019 از فهرست رقابت حذف شد.
  • ارجاع به جعبه ها و کلیدهای جعبه – اما هیچ کس واقعاً فکر نمی کرد که با به روز رسانی CS:GO Source 2 از بین بروند.
  • ارجاع به “StickerKit” که برخی از کاربران معتقدند به بازیکنان امکان حذف و ویرایش استیکرهای درون بازی را می دهد.
  • شواهدی از یک “PaintKit” و یک “SprayKit” نیز کشف شد که ممکن است هدف مشابهی داشته باشد.
  • ارجاع به “UnusualLoot” که تعریف آن دشوار است. در Team Fortress 2، «غارت غیر معمول» به کمیاب‌ترین و گاه عجیب‌ترین اقلام آرایشی اشاره دارد.

علاوه بر دو آرزو و پیشنهاد اصلی که قبلاً ذکر شد برای بهبود، شما نیز دارید خواسته های کوچکتر، که منبع CS:GO 2 / CS:GO 2 را برای شما دلپذیرتر می کند.

  • دسترسی به مدها را باز کنید.
  • سرورهای خصوصی درون بازی
  • صدای اسلحه قدیمی باید برگردد.

یک Counter-Strike جدید راه خوبی برای توسعه دهنده برای رسیدگی به برخی از درخواست های بازیکن خواهد بود. شما هم آنجا دارید ایده های دقیق. ما چند مورد را برای شما جمع آوری کرده ایم.

  • اقدامات شدیدتری در برابر هکرها و کلاهبرداران انجام دهید

از آنجایی که هیچ تایید رسمی از سوی Valve وجود ندارد، تمام اطلاعات باید با احتیاط رفتار شود. شاید به زودی اطلاعیه ای اعلام شود. ما شما را در جریان خواهیم گذاشت.



منبع اول، یک ارتقاء وضعیت Prime وجود دارد (اکنون آن را در Steam بررسی کنید). در حال حاضر 14.19 یورو می توانید این را خریداری کنید سپس به مسابقه با دیگر بازیکنان Prime Status پرتاب می‌شوید و آیتم‌های انحصاری و همچنین گرافیتی هفتگی و قطره‌های جعبه سلاح دریافت می‌کنید. برای اینکه بتوانید اینها را باز کنید، برای هر جعبه به یک کلید نیاز دارید. می توانید هر کدام را با قیمت 2.25 یورو خریداری کنید. همچنین می‌توانید برای چیزهایی مانند برچسب، کپسول، مجموعه گرافیتی و پین و پوسته‌ها پول خرج کنید (منبع: Steam).

(منبع: Insider Gaming)