به روز رسانی ویژگی برتر را از ویندوز 10 باز می گرداند – و آن را حتی بهتر می کند

بینگ جدید در ویندوز 11

مایکروسافت ویندوز 11 صفحه اصلی |  1 دستگاه |  1 کاربر |  کد فعال سازی کامپیوتر از طریق ایمیل

بسیاری از مردم حتی نمی دانند: میزان صدای رایانه شخصی شما نه تنها در کل سطح سیستم قابل تنظیم است، بلکه می توانید از میکسر صدا نیز برای تنظیم سطح برنامه های جداگانه به طور مستقل از یکدیگر استفاده کنید.

با این حال، اگر واقعاً می‌خواهید ابتدا آخرین ویژگی‌ها را امتحان کنید، می‌توانید به راحتی در برنامه Windows Insider ثبت نام کنید – و البته می‌توانید در هر زمانی اشتراک خود را لغو کنید.

همانطور که قبلاً ذکر شد، به روز رسانی جدید ویندوز 11 جاری خواهد بود فقط برای اعضای برنامه Insider باز شد. هرکسی که برای برنامه اینسایدر ثبت نام کند، زودتر به به‌روزرسانی‌های جدید ویندوز دسترسی پیدا می‌کند، که هنوز کاملاً نهایی نیستند و بنابراین ممکن است ناپایدار باشند.

صحبت از ویژگی های جدید ویندوز: نسخه فعلی ویندوز 11 از هوش مصنوعی موتور جستجوی بینگ نیز پشتیبانی می کند:

ویندوز 11 از بسیاری جهات تقریباً شبیه ویندوز 10 است – اما در واقع برخی از عملکردها از سلف مستقیم هنوز وجود ندارند: به عنوان مثال میکسر صدا که می تواند مستقیماً به عنوان یک پاپ آپ روی دسکتاپ استفاده شود. اما این به لطف به روز رسانی جدید در حال تغییر است.

بازگشت در ویندوز 11: Volume Mixer برمی گردد

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 3/6/2023 ساعت 7:46 بعد از ظهر

ویندوز 11: توابع جدید در حال حاضر فقط برای افراد داخلی

به ویندوز 11 ارتقا دهید یا بهتر است به ویندوز 10 وفادار بمانید؟ ما نمی توانیم این تصمیم را به طور کامل برای شما بگیریم، اما خوشحالیم که مزایا و معایب هر دو سیستم عامل را به شما بگوییم:

اما این همه ماجرا نیست. اگر خیلی طول کشید، می توانید از میانبر جدید نیز استفاده کنید کلید ویندوز + Ctrl + V میکسر صدا را مستقیماً صدا کنید.

در ویندوز 10، زمانی که روی نماد بلندگو در نوار وظیفه در پایین سمت راست کلیک راست کرده و سپس گزینه «Open volume mixer» را انتخاب کنید، به عنوان یک پاپ آپ مفید باز می شود. این قابلیت در ویندوز 11 نیز موجود است، اما به جای باز کردن یک پاپ آپ کوچک، سیستم عامل فعلی مایکروسافت شما را به برنامه تنظیمات خود پرتاب می کند. که کل صفحه را پر می کند.