طبق برنامه گوگل، اندروید 14 باید در اولین نسخه پایدار از ژوئن 2023 ظاهر شود. از آن به بعد، تولیدکنندگان باید توسعه را افزایش دهند. نسخه نهایی از آگوست 2023 ظاهر می شود. پس از آن زمان زیادی طول نمی کشد تا سامسونگ گوشی های هوشمند خود را عرضه کند. از قبل معلوم است که چه خواهد بود.

به گفته SamMobile، سامسونگ باید یک نسخه اول اندروید 14 تست One UI 6.0 برای Galaxy S23 Ultra. همچنین باید مشخص باشد که گوشی های هوشمند گلکسی اس 23 ابتدا این آپدیت را دریافت خواهند کرد. اما این نبود. گفته می شود سامسونگ در حال کار بر روی به روز رسانی گلکسی زد فولد 4 و گلکسی زد فلیپ 4 است. تلفن های همراه تاشو فعلی نیز باید نسبتاً سریع عرضه شوند.

اگرچه سامسونگ به‌روزرسانی‌های اندروید را نسبتاً سریع ارائه می‌کند، اما دوست دارد با نسخه‌های جدید اندروید کمی بیشتر طول بکشد. دلیل این امر رابط کاربری خود است که نیاز به تنظیمات زیادی دارد و معمولاً عملکردهای جدیدی را نیز به همراه دارد. اندروید 14 فقط در گوشی های سامسونگ توزیع نمی شود، بلکه مستقیماً با One UI 6.0 عرضه می شود. دقیقا سامسونگ در حال حاضر روی آن کار می کند.

GIGA توصیه می کند

محبوب در بین خوانندگان GIGA

هنوز به طور دقیق مشخص نیست که سامسونگ دقیقاً چه تغییراتی در گوشی‌های هوشمند خود با اندروید 14 و One UI 6.0 ایجاد می‌کند. با این حال آنچه واضح است این است که به‌روزرسانی نسخه جدید اندروید در سال جاری است می تواند زودتر ظاهر شود. در دو سال گذشته، سامسونگ قبلاً نسخه‌های جدید اندروید را عرضه کرده است. بنابراین اندروید 14 می تواند نسبتاً سریع بیاید.

این نکات سامسونگ ضروری هستند:

برنامه اندروید 14

سامسونگ به خاطر سیاست به روز رسانی بسیار خوب خود شناخته شده است. با این حال، امسال این شرکت کره جنوبی می تواند دوباره از خود پیشی بگیرد. حتی قبل از اینکه گوگل نسخه بعدی اندروید را با جزئیات ارائه کند، گفته می‌شود که سامسونگ شروع به تطبیق نرم‌افزار خود برای آن کرده است.

سامسونگ الکترونیکس

اندروید 14 برای گوشی های سامسونگ در حال توسعه است