به این ترتیب پس از تبدیل ادامه خواهد یافت

RTL +: تریلر برای پورتال جریان

RTL: مجلات پس از ادغام متوقف شدند

RTL+ چه چیزی را ارائه می دهد؟ پاسخ در ویدئو است:

دو شرکت تابعه Bertelsmann RTL Germany و Gruner + Jahr در ژانویه 2022 ادغام شدند. ظاهراً انتظارات از هم افزایی برآورده نشده است. گفته می شود در چند ماه گذشته، RTL نمونه کارهای مجلات خود را بررسی کرده است در مورد فروش احتمالی عناوین فردی تصمیم گرفت دارند. قبل از ادغام، Gruner + Jahr یکی از تأثیرگذارترین ناشران مجلات در اروپا به حساب می آمد.

از سوی دیگر، به گفته توماس رابه، رئیس RTL و Bertelsmann سرمایه گذاری حدود 80 میلیون یورو تا سال 2025 برنامه ریزی شده. مهمتر از همه، پیشنهاد پولی Star + باید گسترش یابد. در آینده، برندهای اصلی به طور مشترک با دفاتر تحریریه تلویزیون RTL به عنوان RTL News GmbH مدیریت خواهند شد.

RTL به عنوان یک شرکت تابعه از گروه رسانه ای Bertelsmann، در حال برنامه ریزی برای بازسازی گسترده کسب و کار انتشارات خود است. پس از ادغام با انتشارات سنتی هامبورگ Gruner + Jahr صدها شغل حذف شد تبدیل شود. به طور کلی، کاهش مشاغل بر 700 کارمند تأثیر می گذارد. قرار است حدود 500 شغل کاهش یابد و 200 شغل دیگر از طریق فروش نشریات از بین خواهد رفت.

به گفته پخش کننده، RTL می خواهد در آینده وارد بخش انتشارات شود روی چند برند اصلی تمرکز کنید. از جمله مجلات Stern، Geo، Brigitte و Capital هستند که ادامه خواهند داشت. سرمایه گذاری در 11Freunde، Art، Business Punk، Landlust و بسیاری دیگر در حال حاضر در حال بررسی است.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

RTL در حال سازماندهی مجدد یک منطقه تجاری مهم است. 700 کارمند شغل خود را از دست می دهند و بسیاری از برندهای معروف دیگر ادامه ندارند. شما می خواهید بیشتر روی مارک های اصلی تمرکز کنید.

RTL

RTL در حال سازماندهی مجدد کسب و کار انتشارات خود است

برای بسیاری از عناوین دیگر مانند Eltern، Brigitte Woman، Barbara و شاخه های مختلف Geo تجدید ساختار به معنای پایان است. مشاهده، مجله سرآشپز، Guido و Be Green نیز متوقف شده اند (منبع: Tagesschau).